Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2023 w Znika status przeczytane + znika gwiazdka (edytowane) Na 1 z skrzynek znika nam gwiazdka (nie mówię o fladze własnej) + znika status, że daną wiadomość przeczytano. Czyli jeśli wiadomość przeczytaliśmy to znika bold, po jakimś czasie np. 2h wchodzimy znów na tą skrzynkę i ta sama wiadomość widoczna jest w BOLDzie. Generalnie używają tego doświadczeni pracownicy i na 100% jest coś na rzeczy. Pracownicy którzy to zgłaszają - twierdzą, że stało się to jakoś po awarii home 20.03 (a może nawet po instalacji poprawek które to instalowaliśmy 2 krotnie jako rozszerzenie programowe). Twierdzą, ze te problemy są raczej na koncie Info@ a nie na ich personlanych skrzynkach. Uzywamy 45.0.0. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2023 w Znika status przeczytane + znika gwiazdka Czy to konto pocztowe info@ jest jeszcze używane w innym programie poza nexo? Jeśli tak się dzieje, to proszę przesłać logi z poczty, które zawierają moment kiedy gwiazdka została dodana i logi z synchronizacji, po której zniknęła. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 19 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2023 w Znika status przeczytane + znika gwiazdka info@ używam jeszcze w BlueMail na smartfonie. Z tym, że tą apkę traktuję praktycznie wyłącznie do podglądu. Logi z Nexo, dot. kwietnia, przesłałem na priv Panu Igorowi. Link to postu
Piotr Machowicz 2 Napisano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2023 w Znika status przeczytane + znika gwiazdka U naszego klienta zaobserwowaliśmy identyczny problem. Po nadejściu nowej wiadomości focus (niebieski pasek podświetlający) automatycznie pozycjonuje się na pierwszą wchodzącą wiadomość i przestaje ona być wytłuszczona czyli znika status informujący o nieprzeczytanej wiadomości. Problem ten zaczął występować od aktualizacji do wersji 45.0.0 Sytuacja nie jest krytyczna, ale klientowi "umykają" nowe przychodzące wiadomości, co przekłada się na jakość obsługi klientów. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 25 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2023 w Znika status przeczytane + znika gwiazdka Godzinę temu, Piotr Machowicz napisał: U naszego klienta zaobserwowaliśmy identyczny problem. Po nadejściu nowej wiadomości focus (niebieski pasek podświetlający) automatycznie pozycjonuje się na pierwszą wchodzącą wiadomość i przestaje ona być wytłuszczona czyli znika status informujący o nieprzeczytanej wiadomości. Problem ten zaczął występować od aktualizacji do wersji 45.0.0 Sytuacja nie jest krytyczna, ale klientowi "umykają" nowe przychodzące wiadomości, co przekłada się na jakość obsługi klientów. Proszę o informacje, czy dzieje się tak, gdy użytkownik jest w module Poczta? Jeśli tak, to mamy takie zgłoszenie, zostanie rozwiązane w jednej z najbliższych wersji. Link to postu
Infobot nexo 99 Napisano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2023 w Znika status przeczytane + znika gwiazdka Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 46.0.0. Fragment listy zmian: "Poprawiono odświeżanie wiadomości pocztowych podczas synchronizacji. Usunięto problem z przeskakującym focusem podczas synchronizacji."; Link to postu
Polecane posty