Wojciech Jacewicz 1 Napisano 22 Maja 2023 Udostępnij Napisano 22 Maja 2023 w Problem z logowaniem wybranych użytkowników. Witam, od kilku dni mam problem i nie bardzo już mam pomysł gdzie szukać przyczyny. A mianowicie sytuacja wygląda tak, ze nie może uruchomić się Subiekt/Rewizor dla wybranych użytkowników - niezależnie od stanowiska. Programy zawieszają się na etapie logowania - komunikat: "Program przygotowuje się do pracy. Proszę czekać" Dotoczy to wybranych użytkowników, wyłączyłem im formatowania list, wyczyściłem definicje list, zaktualizowałem Insert i oczywiście zrobiłem konwersję bazy (pomogło to na klika dni), odbudowa indeksów, sprawdzanie bazy itd - wszystko robione. Restart zarówno samego serwer SQL jak i całej maszyny, nic nie pomaga. Co dziwne zauważyłem dziwną zbieżność, że w momencie uruchamiania programu i próbie zalogowania się na użytkownika, dla którego problem istnieje usługa "Antimalware Service Executable" (Windows Defender) zaczyna zużywać praktycznie 100% sieci, po ubiciu procesu czy to Subiekt, czy Rewizor zużycie sieci dla tej usługi spada praktycznie do 0. Tak jak wspomniałem problem występuje na dowolnej stacji roboczej (Windows 10), ale także bezpośrednio na serwerze Windows Server 2019. Link to postu
Rozwiązanie Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 22 Maja 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 22 Maja 2023 w Problem z logowaniem wybranych użytkowników. Uruchamiają się tylko trzeba poczekać... Doraźnie proszę spróbować usunąć pobrane aktualizacje programów (to prawdopodobnie one są skanowane w tym czasie przez program antywirusowy). Link to postu
Wojciech Jacewicz 1 Napisano 22 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2023 w Problem z logowaniem wybranych użytkowników. Kurcze faktycznie, usunięcie plików z pobranymi aktualizacjami pomogło, przeszło mi to przez głowę, ale nie znalazłem powiazania Użytkownik <> Pliki. Bardziej zakładałem, jakieś błędy w bazie, odnośnie tych użytkowników. Dzięki wielkie za pomoc. Link to postu
Polecane posty