URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Do allegro nie są wysyłane statusy zmiany zamówienia, czy opcja zmieniaj status n nowe... musi być włączona aby statusy aktualizowały się w Allegro? Po włączeniu tej opcji z jakakolwiek zmiana w zamówieniu zmieniała status zamówienia w sello nx ale nie wysyłała statusu do allegro. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 29 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień 23 minuty temu, URSZULA SZCZEPANIAK napisał: Do allegro nie są wysyłane statusy zmiany zamówienia, czy opcja zmieniaj status n nowe... musi być włączona aby statusy aktualizowały się w Allegro? Po włączeniu tej opcji z jakakolwiek zmiana w zamówieniu zmieniała status zamówienia w sello nx ale nie wysyłała statusu do allegro. Sprawdzamy też numerację, bo jest ona zmieniona. Proszę o przesłanie jeszcze zrzutu z PZW, po kliknięciu w przycisk "pokaż" Cytuj Link to postu
URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Cytuj Link to postu
URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień (edytowane) Dziś powtórka, nie pobrane zamówienie DPD złożone o 7,50. nie jest to zamówienie z wczoraj jak zgłaszałam wcześniej , automat nie pobrał zamówienia, niestety wymuszając pobranie ponowne zamówień również nie pobiera zamówienia, trzeba wszystko zrobić ręcznie łącznie z wypisaniem FV Edytowane 4 Stycznia przez URSZULA SZCZEPANIAK Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Ale tutaj musimy mieć pewność czy problem leży w samym pobieraniu czy zapisywaniu tego zamówienia - związany z numeracją o której pisaliśmy wcześniej. Czy dla tego zamówienie o 7:50 jest w dzienniku zdarzeń błąd zapisywania tego zamówienia? Bo to by oznaczało, że samo pobierania działa poprawnie, natomiast problemu należy szukać przy zapisywaniu - co dla nas jest dość istotną informacją. Cytuj Link to postu
URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Nie wiem tego. Podejrzewam że sello nie pobiera i błąd jest w pobieraniu. Ponieważ nie pobiera również wszystkich danych z zamowień które są utworzone ale jeszcze nie opłacone. Automat pobrał to co było dostępone i ponownie kiedy się uruchomi nie ma np. numeru NIP a klient chce FV, również tego nipu nie ma w suniekcie nexo w zamówieniu od klienta. Tak wygląda zamówienie A tak w dzienniku błędów W dalszym ciągu nie uzyskałam informacji gdzi etego szukać, jak to uruchomić oraz gdzie jest ta lokalizacja Inaczej nie będę w stanie pomóc. Jeżeli jest możliwa rozmowa telefoniczna można wówczas więcej przekazać. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 29 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Pani Urszulo, lokalizacja na przykładzie mojego profilu, u Pani nie będzie "danielsalamucha" tylko nazwa Pani konta w windowsie i druga sprawa, folder AppData jest ukryty domyślnie, należy w widoku "zaptaszkować" żeby się pojawił w katalogach Dodaje też jeszcze raz logowania zadań w załączniku, do pobrania i włączenia. LogowanieZadan-WYLACZ 3.regLogowanieZadan-WLACZ 3.reg Cytuj Link to postu
URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Kolejny błąd sprzed chwili zamówienie w allegro i nie można go pobrać do sello. Cytuj Link to postu
Daniel Salamucha 29 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień (edytowane) Pani @URSZULA SZCZEPANIAK i Panie @Przemysław Nowakowicz Uporządkujmy jeszcze raz co potrzebujemy, mamy już pewne domysły, ale chcemy mieć pewność i potrzebujemy kilku kroków od Państwa oraz wykonania wszystkich punktów w takiej kolejności jak poniżej: 1. Wyłączyć Sello NX i zrestartować komputer. 2. Włączyć logowanie tasków oraz requestów z Allegro (dwa pliki poniżej) 3. Włączyć Sello NX i spróbować wywołać błąd z pobieraniem zamówień 4. Proszę o zrzut ekranu z dziennika błędów 5. W folderze c:\Users\<użytkownik windows>\AppData\Local\Insert\Logs\Sello\ stworzony zostanie plik Sello-[data].json. Proszę podesłać cały folder Insert\Logs na sello@insert.com.pl (może być spakowany .zip lub .rar) 6. Proszę wyłączyć logowanie tasków oraz requestów z Allegro (dwa pliki poniżej) następnie zrestartować Sello NX 7. Proszę przesłać dane diagnostyczne wg. instrukcji: InsERT nexo – Jak wygenerować dane diagnostyczne? - InsERT nexo, Subiekt nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Biuro nexo, Gratyfikant nexo, Gestor nexo, Sello NX - e-Pomoc techniczna - Dla użytkowników - InsERT (są 3 sposoby do wyboru) Proszę aby całość była realizowaną poprzez adres mailowy oraz formularz (dane diagnostyczne). LogowanieZadan-WYLACZ 3.regLogowanieZadan-WLACZ 3.reglogowanieAllegro - WYŁĄCZ.reglogowanieAllegro - WŁĄCZ.reg Edytowane 4 Stycznia przez Daniel Salamucha Cytuj Link to postu
Infobot nexo 99 Napisano 8 Stycznia Udostępnij Napisano 8 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 48.1.0. Fragment listy zmian: "Poprawiono problem z blokowaniem się zadań aktualizacji statusu zamówienia w serwisie oraz zapisywaniem zamówień wysyłkowych (DbArithmeticExpression arguments must have an numeric common type)."; Cytuj Link to postu
URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 8 Stycznia Udostępnij Napisano 8 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień PILNE!!! Proszę o dodatek do wersji 48.1.0 w postaci hotfixa ponieważ nie pobierają się żadne zamówienia sposobem dostawy inpost ,zamówienia dostawa Inpost złożone od czasu aktualizacji do wersji 48.1.0 nie zostały pobrane żadne, inne metody jak na razie zostały pobrane. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Jeszcze nie jest przygotowany bo nie mamy diagnozy. Logi podesłane do nas wyglądają w porządku, natomiast brakuje wśród nich jednego. Czy LogowanieZADAN-WLACZ został także uruchomiony? Bo tego logu brakuje w nadesłanych plikach. Cytuj Link to postu
URSZULA SZCZEPANIAK 7 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Przesłałam ponownie dane diagnostyczne 1 Cytuj Link to postu
Przemysław Nowakowicz 16 Napisano 10 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Ja również przesłałem wszelkie dane. Wczoraj zainstalowałem nową wersję, a dziś zamówienia z nocy nie zostały zaimportowane do SNX. 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 19 Stycznia Udostępnij Napisano 19 Stycznia w Sello nie pobiera wszystkich zamówień Kolejne testy wykazały, że problem braku pobierania/zapisywania nowych zamówień wysyłkowych, objawiający się komunikatem: Należy najpierw zainicjalizować obsługę poprzez wywołanie metody Zainicjalizuj wynika z wystąpienia jakiegokolwiek problemu przy zapisywaniu klienta podczas pobierania zamówień. Problemy z zapisem mogą wystąpić, gdy w nexo włączona jest np. unikalność oraz wymagalność NIP-u lub PESEL-u a z serwisu Allegro przylecą akurat dane klienta tak uzupełnione, że będzie tych danych brakować. Rozwiązaniem na teraz jest wyłączenie wymagalności oraz unikalności tych NIP-u i PESEL-u. Rozwiązanie docelowe wymaga obsłużenia takiej sytuacji, a nie jest to trywialna rzecz, bo automat musi podjąć odpowiednie decyzje za człowieka, który dodaje takiego klienta ręcznie i może odpowiednio zareagować (wyszukać klienta, ocenić czy to ten sam czy dodać nowego itp.). Takim tematem będziemy się zajmować w najbliższym czasie. Bardzo dziękujemy @URSZULA SZCZEPANIAK za pomoc w zdiagnozowaniu tego problemu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.