Marcin Bruski 0 Napisano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2023 w Bankowość on-line BNP Paribas Po ostatniej aktualizacji jeden z użytkowników nie może pobierać historii operacji jest komunikat, Na tym samym stanowisku wystarczy zmienić użytkownika w Nexo i wszystko działa poprawnie. Uprawnienia użytkowników są identyczne. Bank nic nie zmienił, w poprzedniej wersji wszystko działało poprawnie u obu użytkowników Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w Bankowość on-line BNP Paribas Dzień dobry, proszę upewnić się, że użytkownik, dla którego występuje błąd, ma w kontekście wskazany odpowiedni rachunek bankowy. Link to postu
Marcin Bruski 0 Napisano 4 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2023 w Bankowość on-line BNP Paribas to było to, teraz jest OK Link to postu
Polecane posty