Skocz do zawartości

Pytania o Gestor Serwis

Polecane posty

Dzień dobry,

 

Mam kilka dość szczegółowych pytań odnośnie funkcjonalności Gestor Serwis.

 

Przykład: mój klient posiada 5 oddziałów, sprzedałem i zainstalowałem mu 5 różnych urządzeń (1 urządzenie w każdym oddziale) natomiast każde z urządzeń składa się z 2 produktów.

 

Pytania:

1. Czy dla 1 klienta mogę utworzyć 5 adresów do których przypiszę konkretne urządzenia abym wiedział w którym oddziale znajduje się konkretne urządzenie?

2. Czy mogę dodać do bazy urządzeń serwisowanych urządzenie które składa się z kilku produktów - tak abym podczas zleceń serwisowych mógł prowadzić dokumentacje/ewidencję pozwalającą identyfikować które urządzenie serwisowałem?

3. Czy istnieje funkcjonalność pozwalająca zaplanować globalną akcje serwisową (np. wyświetlenie wszystkich zainstalowanych urządzeń na mapie)?

4. Czy oprócz dokumentu końcowego jakim jest FVAT za zakończenie zlecenia serwisowego mogę wydrukować protokół na którym będą informacje o przeprowadzonych czynnościach + pomiarach (wartościach)?

5. Czy dla różnych typów zleceń (np. montaż i przegląd) mogę dodać pola własne różne dla tych typów zleceń (np. pole liczbowe odległość od ściany przy montażu, a przy serwisie pole zmierzona temperatura), a następnie te pola (w nawiązaniu do pkt. 4) byłby przenoszone na wzorzec wydruku protokołu pod dany typ zlecenia serwisowego (np. protokół serwis - montaż).

6. Baza produktów, baza urządzeń serwisowanych, zlecenia serwisowe - czy mogę dodawać załącznik typu karta techniczna (PDF) zdjęcie produktu, zdjęcie po wykonaniu serwisu?

7. Pole podpis - czy istnieje możliwość dodania pola podpis klienta tak aby klient mógł się podpisać na ekranie na dokumentach typu umowa, faktura, protokół serwisowy?

 

Dziękuje za wytrwanie do końca :)

 

Link to postu
11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

1. Czy dla 1 klienta mogę utworzyć 5 adresów do których przypiszę konkretne urządzenia abym wiedział w którym oddziale znajduje się konkretne urządzenie?

Możesz - pole własne lub uwagi dla urządzenia.

 

11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

2. Czy mogę dodać do bazy urządzeń serwisowanych urządzenie które składa się z kilku produktów - tak abym podczas zleceń serwisowych mógł prowadzić dokumentacje/ewidencję pozwalającą identyfikować które urządzenie serwisowałem?

Możesz 

11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

3. Czy istnieje funkcjonalność pozwalająca zaplanować globalną akcje serwisową (np. wyświetlenie wszystkich zainstalowanych urządzeń na mapie)?

Wbudowanej nie ma. Jakby wykorzystać sferę lub pola bazodanowe SQLa to pewnie dałoby się wyrzeźbić ;)

11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

4. Czy oprócz dokumentu końcowego jakim jest FVAT za zakończenie zlecenia serwisowego mogę wydrukować protokół na którym będą informacje o przeprowadzonych czynnościach + pomiarach (wartościach)?

Tak - protokół odbioru jest w systemie. Dodatkowo możesz go zmodyfikować - dodać swoje informacje np. treść gwarancji, etc...

11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

5. Czy dla różnych typów zleceń (np. montaż i przegląd) mogę dodać pola własne różne dla tych typów zleceń (np. pole liczbowe odległość od ściany przy montażu, a przy serwisie pole zmierzona temperatura), a następnie te pola (w nawiązaniu do pkt. 4) byłby przenoszone na wzorzec wydruku protokołu pod dany typ zlecenia serwisowego (np. protokół serwis - montaż).

Dla zleceń serwisowych można utworzyć dowolne pola własne o różnych typach. Jeśli chodzi o ich wyświetlanie dla konkretnych typów zleceń to chyba tylko sfera (ale tutaj głowy nie daję). Natomiast na wydrukach możesz je wyświetlać po odpowiedniej modyfikacji :)

11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

6. Baza produktów, baza urządzeń serwisowanych, zlecenia serwisowe - czy mogę dodawać załącznik typu karta techniczna (PDF) zdjęcie produktu, zdjęcie po wykonaniu serwisu?

Możesz - biblioteka załączników.

11 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

7. Pole podpis - czy istnieje możliwość dodania pola podpis klienta tak aby klient mógł się podpisać na ekranie na dokumentach typu umowa, faktura, protokół serwisowy?

Nexo nie ma takiej funkcjonalności wbudowanej. Można napisać własne rozwiązania.

Dla jednego z Klientów napisaliśmy coś takiego opartego o wysłanego SMSa. Serwisant kończy zlecenia i Klient dostaje smsa z linkiem - co było zrobione, jakie koszty - i klika akceptuje. Wtedy w nexo pojawia się flaga zlecenie zatwierdzone przez Klienta.

Link to postu
3 godziny temu, Patryk Kłoda napisał:
15 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

1. Czy dla 1 klienta mogę utworzyć 5 adresów do których przypiszę konkretne urządzenia abym wiedział w którym oddziale znajduje się konkretne urządzenie?

Możesz - pole własne lub uwagi dla urządzenia.

Niekoniecznie o taką funkcjonalność mi chodziło, a konkretnie o oddział - planując zlecenia, montując urządzenia można wtedy byłoby wybrać oddział z listy rozwijanej (lista oddziałów/adresów).

 

3 godziny temu, Patryk Kłoda napisał:
15 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

5. Czy dla różnych typów zleceń (np. montaż i przegląd) mogę dodać pola własne różne dla tych typów zleceń (np. pole liczbowe odległość od ściany przy montażu, a przy serwisie pole zmierzona temperatura), a następnie te pola (w nawiązaniu do pkt. 4) byłby przenoszone na wzorzec wydruku protokołu pod dany typ zlecenia serwisowego (np. protokół serwis - montaż).

Dla zleceń serwisowych można utworzyć dowolne pola własne o różnych typach. Jeśli chodzi o ich wyświetlanie dla konkretnych typów zleceń to chyba tylko sfera (ale tutaj głowy nie daję). Natomiast na wydrukach możesz je wyświetlać po odpowiedniej modyfikacji :)

Przewinęło mi się w jednym wątku z aktualizacjami, że pola własne można grupować - dopytam więc, czy można wtedy taką grupę pól zwinąć aby przy danym typie zlecenia nie trzeba było się przedzierać przez długą listę (scrollowanie)? Pola dodatkowe na kliencie/zleceniu/produkcie są (chyba) na osobnej zakładce - czy można ustawić jak będą wyświetlane (np. w 1 kolumnie, 2 kolumnach itd.)?

 

3 godziny temu, Patryk Kłoda napisał:
15 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

6. Baza produktów, baza urządzeń serwisowanych, zlecenia serwisowe - czy mogę dodawać załącznik typu karta techniczna (PDF) zdjęcie produktu, zdjęcie po wykonaniu serwisu?

Możesz - biblioteka załączników.

Faktycznie - znalazłem na YouTube ;) W bibliotece można robić jakieś foldery/kategorie aby sprawnie się w niej poruszać?

 

4 godziny temu, Patryk Kłoda napisał:
15 godzin temu, Paweł Denisewicz napisał:

7. Pole podpis - czy istnieje możliwość dodania pola podpis klienta tak aby klient mógł się podpisać na ekranie na dokumentach typu umowa, faktura, protokół serwisowy?

Nexo nie ma takiej funkcjonalności wbudowanej. Można napisać własne rozwiązania.

Dla jednego z Klientów napisaliśmy coś takiego opartego o wysłanego SMSa. Serwisant kończy zlecenia i Klient dostaje smsa z linkiem - co było zrobione, jakie koszty - i klika akceptuje. Wtedy w nexo pojawia się flaga zlecenie zatwierdzone przez Klienta.

Myślę, że warto taki pomysł zgłosić bezpośrednio do InsERT - taka funkcjonalność w konkurencyjnych rozwiązaniach sprawia, że zlecenie serwisowe zostaje zakończone i niemożliwe do edycji z poziomu uprawnień serwisanta, a sam podpis przenoszony jest na protokół/FVAT/umowę.

Link to postu
8 minut temu, Paweł Denisewicz napisał:

Niekoniecznie o taką funkcjonalność mi chodziło, a konkretnie o oddział - planując zlecenia, montując urządzenia można wtedy byłoby wybrać oddział z listy rozwijanej (lista oddziałów/adresów).

Można zrobić z wykorzystaniem - Słownik własny SQL.

10 minut temu, Paweł Denisewicz napisał:

Przewinęło mi się w jednym wątku z aktualizacjami, że pola własne można grupować - dopytam więc, czy można wtedy taką grupę pól zwinąć aby przy danym typie zlecenia nie trzeba było się przedzierać przez długą listę (scrollowanie)?

10 minut temu, Paweł Denisewicz napisał:

czy można ustawić jak będą wyświetlane (np. w 1 kolumnie, 2 kolumnach itd.)?

Chyba na ten moment nie (jak się mylę to mnie poprawcie).

10 minut temu, Paweł Denisewicz napisał:

Pola dodatkowe na kliencie/zleceniu/produkcie są (chyba) na osobnej zakładce

Tak - osobna zakładka

11 minut temu, Paweł Denisewicz napisał:

Faktycznie - znalazłem na YouTube ;) W bibliotece można robić jakieś foldery/kategorie aby sprawnie się w niej poruszać?

Można korzystać z kategorii biblioteki załączników

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...