Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa (edytowane) Witam, mam problem. Jak ustawić Nexo Pro, aby kompletne zamówienia były prawidłowo oznaczane i kompletowane? W załączonym przykładzie widzimy, że produkty są na stanie, a stan kompletacji jest tylko 50%. Mam też problem po dodaniu PZ, wywołuję akcję "kompletuj zamówienia", ale niestety zamówienia nie są oznaczone jako skompletowane. Po wykonanej akcji jest informacja, że wszystkie zamówienia są już kompletne, ale nie widzimy tego na liście ZK. Edytowane 2 Sierpnia 2023 przez Andrzej Tereszkiewicz Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Dzień dobry, ze zrzutu ekranu wynika, że na stanie są dwie sztuki towaru Fotel... (kolumna Stan), obie zostały zarezerwowane (kolumna Zarezerwowane), ale żadna z nich nie została skompletowana do danego zamówienia (kolumna Ilość skompletowana). Proszę się upewnić, czy nie zostały zarezerwowane przez inny dokument, co uniemożliwiłoby kompletację widocznego zamówienia. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Nie, nie zostały skompletowane przez inny dokument. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Proszę w takim razie poprawić zamówienie, kliknąć PPM na tej pozycji, wybrać Rozbicie pozycji i w kolumnie Ilość wpisać 2, a następnie zatwierdzić przyciskiem OK. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Po kliknięciu Rozbicie pozycji wyświetla się poniższe okno, w którym nic nie można wpisać. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Proszę sprawdzić, czy po usunięciu i dodaniu tej pozycji asortymentu na nowo problem nadal występuje. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Problem występuje chyba od początku, nie jest to pojedynczy przypadek. Nie możemy też w ten sposób edytować każdego zamówienia. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Proszę porównać datę, z jaką towar pojawił się na stanie z datą kompletacji zamówienia. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Gdzie znajdę datę komplementacji? Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa W prawym górnym rogu okna zamówienia pod warunkiem, że status dokumentu to pełna bądź częściowa rezerwacja dostaw: Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Data kompletacji - 22.07 Data PZ - 25.07 Mamy ustawiony automat, który wykonuje kompletację po zapisaniu PZ. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 3 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa W jaki sposób tworzone są dokumenty ZK i PZ? Ręcznie czy przy użyciu dodatkowych rozwiązań? Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa ZK tworzone jest przez integrator S2S, sporadycznie ręcznie. PZ tworzone są automatycznie na podstawie FZ, sporadycznie ręcznie. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 4 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Dzień dobry, nie udało się powtórzyć zachowania programu. Zarówno wykorzystanie automatyzacji, jak i skorzystanie z funkcji Kompletuj zamówienia z poziomu zamówienia i przyjęcia działa poprawnie. Czy jeżeli wszystkie dokumenty są dodawane ręcznie, problem nadal występuje? Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 4 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Problem występuje cały czas, nawet dziś mieliśmy problemy, musimy zmieniać status ZK na bez rezerwacji i ponownie wykonywać kompletację, wtedy jest ok. Są to jednak dodatkowe czynności, o których trzeba pamiętać i zabierają czas. Jak macie ustawione przydzielanie rezerwacji? u nas od najstarszych zamówień, może tu trzeba szukać przyczyn problemu. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 4 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Czy można się umówić z kimś z Insert na konsultację i sprawdzenie problemów? Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 4 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa W celu dalszej analizy problemu konieczne będzie przesłanie bazy danych do firmy InsERT. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 9 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Zmieniliśmy ustawienia s2s, teraz produkty są kompletowane, jednak pojawił się problem ze zmianą statusów FS. Początkowo po zmianie ustawień s2s ZK były niepoprawnie skompletowane, wszystkim ZK zmieniliśmy status na "Bez rezerwacji", wykonaliśmy kompletacje, automatycznie ustawił się odpowiedni status, niestety wisi nam kilka faktur FS ze statusem "O", którego nie możemy zmienić na "W" ponieważ pojawia się poniższy komunikat. Kliknięcie zadysponuj na nową datę nic nie wnosi. Proszę o radę jak to naprawić. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 9 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Dzień dobry, proszę zweryfikować, czy w momencie tworzenia dyspozycji towar faktycznie jest dostępny na stanie w odpowiednim magazynie. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 9 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Tak, jest zarezerwowany na magazynie do tego ZK i FS. Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 9 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa (edytowane) A czy zmiana Daty zak. dostawy na późniejszą (np. dzisiejszą) wpływa na wyświetlanie się komunikatu? Edytowane 9 Sierpnia 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 9 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Zmiana daty zakończenia dostawy na dzisiejszą rozwiązuje problem. Dziękuję. Link to postu
Rozwiązanie Kacper Panek 147 Napisano 9 Sierpnia 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa W takim razie towar, który pojawia się na dokumencie, został przyjęty na stan w dacie późniejszej niż pierwotna data zakończenia dostawy. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 9 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2023 w Kompletacja zamówień - nie działa Tak, naprawa błędów trochę namieszała, myślę, że od dnia 8.08 powinno być już w porządku. Link to postu
Polecane posty