Skocz do zawartości

Błąd odczytu danych (Proces ID 114) - pojawia się w Gestorze od czasu do czasu

Polecane posty

1/ Czy to "przywrócenie domyślne" zadziała per dany moduł (czy globalnie dla wszystkich modułów w NEXO)?

2/ Jeśli przywracanie działałoby per moduł, to skoro problem jest w module poczty to rozumiem, że to przywrócenie wykonać tylko w module EM?

 

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Zrobiłem przywracanie listy ale to nie pomogło.

Nadal występuje przedmiotowy problem/komunikat.

Z tą różnicą, że w tzw. międzyczasie zmieniłem komputer na świezynkę z procesrorem i7-12700, dyski NVME itd i teraz jeśli występuje ten błąd to pojawia się dosłownie na mniej niż 1 sekunde i sam znika (więc cięzko go jakimś screnenshotem złapać). Komputer mam od kilku dni wiec ten komunikat mi się pojawił może łącznie z 5 razy.
Muszę zwrócić uwagę czy nie zmienił się Proces ID, bo miałem wrażenie, że teraz pokazuje jakiś 2 cyfrowy numer (z tym, że ten błąd tak szybko znika, że ciezko to ogarnać zwrokiem).

W innym zgłoszeniu, o tym INS-215650:
https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/83506-nie-mogę-aktywować-towaru-i-kompletów/#comment-423264

dziś podeślę wam archiwum bazy danych
Czy możecie temu problemowi się przyjrzeć, skoro baza już będzie po waszej stronie?


 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Kolejny raz mi te plansze z błędem dziś wyskoczyły.
Tak jak powiedziałem zmienił się ID z ID114 na ID 68.

Bezę przesłałem do zgłoszenia NS-215650

Czy możemy się umówić jak wyżej zasugerowałem?

Czyli, skoro bazę jest już u was,  to sprawdzicie również błąd opisywany w niniejszym wątku?


 

Link to postu

Informacja o szczegółach powyższego problemu jest dostępna do czasu ponownego restartu serwera. Dlatego najlepiej, jakby od razu po wystąpieniu błędu wykonał Pan poniższe zapytanie:

SELECT xdr.value('@timestamp', 'datetime') AS [Date],
	xdr.query('.') AS [Event_Data]
FROM (SELECT CAST([target_data] AS XML) AS Target_Data
			FROM sys.dm_xe_session_targets AS xt
			INNER JOIN sys.dm_xe_sessions AS xs ON xs.address = xt.event_session_address
			WHERE xs.name = N'system_health'
			  AND xt.target_name = N'ring_buffer'
	) AS XML_Data
CROSS APPLY Target_Data.nodes('RingBufferTarget/event[@name="xml_deadlock_report"]') AS XEventData(xdr)
ORDER BY [Date] DESC

Następnie należy kliknąć każdy taki XML (jak będzie ich bardzo dużo, to przynajmniej trzy pierwsze) i go zapisać. Na podstawie tych logów będziemy wiedzieli nieco więcej.

Proszę również o dodanie danych diagnostycznych wg poniższego tematu e-Pomocy technicznej:

Oraz wyniku poniższego zapytania:

SELECT 
    OBJECT_NAME(parent_id) AS [Tabela],
    [name] AS [Trigger],
    is_disabled AS [Nieaktywny]
FROM sys.triggers 
WHERE OBJECT_NAME(parent_id) IN ('StanyMagazynowe', 'PozycjeCennika')

 

Edytowane przez Dariusz Nowak
Link to postu

Dla pierwszego z zapytań w kolumnie result nic nie mam (na pronstcreen akurat mi się klikła druga z zakładek):
https://gyazo.com/6048eabb8fad66f61bf50a995b14af54


Dla drugiego z zapytań:
https://gyazo.com/550074208273c93962b360b83f4acb6a
 

Informacje diagnostyczne przesyłam Panu na priv
 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

@Igor Bernakiewicz
Dziś ten błąd ponownie wystąpił, Pan Igor sugerował aby to pierwsze z zapytań, które nie dawało żadnego wyniku, wykonać natychmiast po wystąpeiniu błędu.
Też tak zrobiłem, wykonałem je w okolo 3 minuty od zaistnienia błedu. 
Nadal nie daja ono żadnych wyników.

Numer ID (nie wiem czy ma to znaczenie) był znów inny niż w/w, nie pamiętam jaki.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...