Ewelina Kryla 0 Napisano 1 Września 2023 Udostępnij Napisano 1 Września 2023 w Problemy z zawieszaniem się aplikacji (Subiekt Nexo, sfera, Azure) Mamy rozwiązanie używające sferę subiekta Nexo (klient ma wersję 46.03). Korzystamy z .Net 4.7.2 (launcher z .Net 4.8). Subiekt postawiony jest w chmurze Azure na windows server 2019 Nasza aplikacja jest postawiona na tym samym serwerze i łączy się do subiekta po przez sferę przez kilku użytkowników z urządzeń mobilnych. Połączenie (zalogowanie) każdego użytkownika do subiekta po przez sferę następuje tylko na okres wystawiania lub pobierania dokumentu i zaraz po operacji następuje zwolnienie licencji sfery. Nasza aplikacja przez większość dnia działa prawidłowo nawet gdy pracuje równocześnie sześciu użytkowników. Jedynie występują opóźnienia ponieważ żądania są kolejkowane przez serwer i to wymaga jedynie zwiększenia time out co jest wg nas normalnym działanie spowodowanym zwiększonym ruchem. Okresowo mniej więcej dwa razy dziennie w ciągu około 30 min nasza aplikacja serwerowa blokuje się co wymaga wymuszenie zamknięcia aplikacji i ponowne uruchomienie. Taka sytuacja występuje u jednego z naszych klientów. Czy to może być jakiś problem z platformą postawioną na chmurze Azure? Czy problemu musimy szukać gdzie indziej? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 3 Października 2023 Udostępnij Napisano 3 Października 2023 w Problemy z zawieszaniem się aplikacji (Subiekt Nexo, sfera, Azure) Dzień dobry, czy udało się rozwiązać problem? Link to postu
Ewelina Kryla 0 Napisano 4 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2023 w Problemy z zawieszaniem się aplikacji (Subiekt Nexo, sfera, Azure) Dzień dobry, Podnieśliśmy .NET Framework do 4.8. Testujemy równolegle aplikacje na innym serwerze w chmurze w odwzorowanym środowisku (subiekt Nexo 46.1.0). Aplikacja działa zdecydowanie szybciej, ale problem zawieszania nadal występuje - niezależnie od serwera. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 5 Października 2023 Udostępnij Napisano 5 Października 2023 w Problemy z zawieszaniem się aplikacji (Subiekt Nexo, sfera, Azure) Niestety nie testujemy naszych rozwiązań w opisywanych przez Panią środowisku. Opis problemu również nie jest zbyt szczegółowy. Na początek może Pani udostępnić poprzez formularz kontaktowy dane diagnostyczne nexo oraz komunikaty błędów (jeśli występują). Może Pani również zweryfikować zużycie zasobów. Zbyt duże ich zużycie może powodować np. wycieki pamięci, które mogą mieć wpływ na opisywane przez Panią problemy. Warto również skorzystać z pomocy doświadczonego Serwisanta, który być może spotkał się z podobną konfiguracją i środowiskiem. Link to postu
Polecane posty