Skocz do zawartości

Brak naliczania kwoty wolnej na liście płac

Polecane posty

Witam,

problem z kwotą wolna pojawia się w następującej sytuacji.

Wynagrodzenie za sierpień wypłacone z datą 10/09.2023. Lista płac wykonywana jest w komputerze pod koniec sierpnia.

Program widzi już wypłatę za lipiec, która jest z datą 10.08 i nie nalicza kwoty wolnej. Dlugo mi zajęło, żeby znalezc tą zależność, ale powtarza się to co mieisiac we wszystkich firmach.

 

Kiedy data systemowa komputera zmienia się na wrzesień, to usunięcie listy płac i dodanie jej ponownie, bez zmiany jakichkolwiek parametrów, powoduje że kwota wolna nalicza się poprawnie. Występuje to we wszystkich podmiotach, które mają wypłatę mają 10tego, a lista płac jest przygotowywana pod koniec poprzedniego miesiąca.

Korzystam z najnowszej wersji programu SP1 HF1

Link to postu

Proszę się upewnić, że lista płac nie jest generowana z datą wypłaty na koniec miesiąca, a następnie zmieniana na dzień w miesiącu następnym.

Edycja daty wypłaty na naliczonej liście płac nie powoduje przeliczenia wszystkich wypłat – zmiany zostają uwzględnione dopiero po usunięciu i dodaniu wypłat ponownie.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...