Skocz do zawartości

Telemetria ....

Polecane posty

Dzisiaj zauwazyłem u jednego klienta ze bardzo długo okolo 5 minut, trwa odpytywanie telemertii poniżej endpoint.

 

POST https://licencje.chmura.insert.pl/PostReport HTTP/1.1
Accept: application/json
User-Agent: Nexo/46.0.3.6670 NexoInstance/00000000-6a58187b-d4a19b64
Content-Type: application/json; charset=utf-8
Host: licencje.chmura.insert.pl
Content-Length: 3550
Expect: 100-continue
Connection: Keep-Alive

{"Source":1,"SessionId":"3d8f204b-339e-425e-a471-4086d4a19b64","ReportNumber":1,"Properties":[{"Key":"ReportNumber","Value":1}

Pierwsze wywołao bład 

 

HTTP/1.1 502 Bad Gateway

 

Drugie było już oki z 204 ale trwało długo a to spowalnie straszenie nawiązywanie połaczenie z NEXO. Czy to można wogole wyłączyć u WAS ? Pytam ponieważ tak naprawdę połaczenie z NEXO uzależnione jest od szykości dzałania Waszego serwera co moim skromnym zdaniem nie powinno mieć miejsca.

 

 

 

Edytowane przez Dariusz Żukowski
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...