Dariusz Żukowski 3 Napisano 19 Września 2023 Udostępnij Napisano 19 Września 2023 w Telemetria .... (edytowane) Dzisiaj zauwazyłem u jednego klienta ze bardzo długo okolo 5 minut, trwa odpytywanie telemertii poniżej endpoint. POST https://licencje.chmura.insert.pl/PostReport HTTP/1.1 Accept: application/json User-Agent: Nexo/46.0.3.6670 NexoInstance/00000000-6a58187b-d4a19b64 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: licencje.chmura.insert.pl Content-Length: 3550 Expect: 100-continue Connection: Keep-Alive {"Source":1,"SessionId":"3d8f204b-339e-425e-a471-4086d4a19b64","ReportNumber":1,"Properties":[{"Key":"ReportNumber","Value":1} Pierwsze wywołao bład HTTP/1.1 502 Bad Gateway Drugie było już oki z 204 ale trwało długo a to spowalnie straszenie nawiązywanie połaczenie z NEXO. Czy to można wogole wyłączyć u WAS ? Pytam ponieważ tak naprawdę połaczenie z NEXO uzależnione jest od szykości dzałania Waszego serwera co moim skromnym zdaniem nie powinno mieć miejsca. Edytowane 19 Września 2023 przez Dariusz Żukowski Link to postu
Katarzyna Rozmarynowska 168 Napisano 19 Września 2023 Udostępnij Napisano 19 Września 2023 w Telemetria .... Czy ten problem dotyczy którejś z nexowych aplikacji czy występuje w rozwiązaniu sferycznym? Jeśli w rozwiązaniu sferycznym, to w wersji 47 będzie to poprawione. Link to postu
Polecane posty