Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 19 Września 2023 Udostępnij Napisano 19 Września 2023 w Nie mogę aktywować towaru i kompletów (edytowane) Towar i komplety z niego pochodzące dawno temu został dezaktywowane. Cały szkopuł w tym, że ten towar i komplety ma zaznaczony checkbox "do sklepu Internetowego" a w nmim nie powinien być. Muszę ten towar/komplety aktywować i usunać ten checbox. Nastepnie pownienie dezaktywować komplety i towar. Nie mogę jednak tego zrobić z racji ponizszych powdów: https://gyazo.com/643039e61a8f56ffefc7b6873acd522d Generalnie, nie musimy naprawiać tego co powoduje, że nie mogę aktywować produktu/wariantu. Wystarczy, że jakimś cudem (zestawieniem) udąłoby się ten felerny checbox usunać. Edytowane 19 Września 2023 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 21 Września 2023 Udostępnij Napisano 21 Września 2023 w Nie mogę aktywować towaru i kompletów Dzień dobry, proszę o przesłanie bazy danych zgodnie z artykułem e-Pomocy: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? W formularzu zgłoszeniowym proszę zaznaczyć kontynuację korespondencji z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-215650. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 21 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2023 w Nie mogę aktywować towaru i kompletów Tak zrobię. Przy okazji: Nie pierwszy i nie ostatni wysyłam bazę danych do Was. Mam e-archiwizacje. Dobrze by było abyście w takich przypadkach za zgodą klienta mogli sobie ją pobrać. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 21 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2023 w Nie mogę aktywować towaru i kompletów @Kacper Panek Wysłałem zgłoszenie (oraz bazę danych) pod podany numer. Link to postu
Polecane posty