Justyna Majka 7 Napisano 20 Września 2023 Udostępnij Napisano 20 Września 2023 w Problem z wysyłaniem maili z Subiekta Witam, Pracuję na windows server 2019 i mam problem z wysyłaniem maili. Mimo ustawienia w rejestrze aplikacji domyślnej oraz w systemie Windows. Nadal mi wyświetla błąd "Nie powiodło się zainicjowanie programu poczty elektronicznej". Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 20 Września 2023 Udostępnij Napisano 20 Września 2023 w Problem z wysyłaniem maili z Subiekta Proszę podać nazwę wykorzystywanego programu pocztowego oraz pokazać opisaną konfigurację. Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 20 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2023 w Problem z wysyłaniem maili z Subiekta Outlook w wersji 365. W załączniku konfiguracja. Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 20 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2023 w Problem z wysyłaniem maili z Subiekta Dodam jeszcze, że po ustawieniu w rejestrze Thunderbirda, subiekt przy próbie wysłania maila, otwiera mi Thunderbirda i załącza załącznik. Problem jest tylko z Outlookiem Link to postu
Rozwiązanie Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 20 Września 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 20 Września 2023 w Problem z wysyłaniem maili z Subiekta 1 minutę temu, Justyna Majka napisał: Problem jest tylko z Outlookiem Bo to jest bardzo, bardzo problematyczny program... 3 minuty temu, Justyna Majka napisał: Outlook w wersji 365. Z tego co widzę program został zainstalowany w nieodpowiedniej wersji 64-bit, należy instalować wersję 32-bit lub skonfigurować tak zwany bridge do wersji 32-bit. Problem i rozwiązania są opisane w internecie, chyba też na forum, nie odeślę do konkretnego rozwiązania, gdyż go nie testowałem w praktyce (unikam takich problemów). 1 Link to postu
Justyna Majka 7 Napisano 20 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2023 w Problem z wysyłaniem maili z Subiekta Dziękuje za pomoc. Instalacja wersji 32bit załatwiła sprawę Link to postu
Polecane posty