Artur Kramkowski 0 Napisano 26 Września 2023 Udostępnij Napisano 26 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! (edytowane) Korzystam z Subiekta Nexo pro i integracji sellintegro do Baselinkera. Mamy wykupione 4 licencje Nexo i korzystamy z nich na naszych stanowiskach. Od wczoraj na dwóch ze stanowisk nie może załadować się zakładki "sprzedaż" w Nexo. Obecnie problem pojawia się na wszystkich stanowiskach/licencjach Po kliknięciu w tą zakładkę program się zawiesza i po jakimś czasie jest komunikat, że "program nie odpowiada". Wszystkie inne zakładki typu: Zakup, Zamówienia, Rozliczenia itp. działają poprawnie. Co próbowaliśmy zrobić: - resetowaliśmy komputer 😉 - resetować „serwer urządzeń zewnętrznych” - Update Subiekta też wykonany - Żadna aktualizacja Windows nie była instalowana - W „programie serwisowym wykonaliśmy Program serwisowy->(wskazanie podmiotu)->(menu kontekstowe)->Konserwacja bazy danych Niestety zakładka „sprzedaż” nadal nie działa . Problemem jest prawdopodobnie za duży zakres czasowy w zakładce „sprzedaż”, który wymusza załadowanie zbyt dużej ilości faktur. Niestety nie znam sposobu jak zmienić ten zakres bez możliwości wejścia w zakładkę „sprzedaż” Czy mają państwo jakieś rozwiązanie na ten problem? Pozdrawiam Edytowane 26 Września 2023 przez Artur Kramkowski Link to postu
Paweł Szczygieł 37 Napisano 26 Września 2023 Udostępnij Napisano 26 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! (edytowane) Proszę w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić wydajność silnika SQL w relacji do Państwa potrzeb. Może się okazać że zasoby silnika są niewystarczające do Państwa potrzeb. Edytowane 26 Września 2023 przez Paweł Szczygieł Link to postu
Artur Kramkowski 0 Napisano 26 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! Dziękuję za odpowiedź. Wykonaliśmy konserwację bazy danych, lecz nie przyniosło to skutku. Jak możemy sprawdzić wydajność SQL? Czy musimy to kontaktować z firmą subiekt? Jeżeli tak, to jak mamy się z nimi kontaktować? Pozdrawiam Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Września 2023 Udostępnij Napisano 27 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! (edytowane) Dzień dobry, z jakiej wersji Subiekta Pan korzysta? Jeżeli nie jest to najnowsza (46.1.1), to czy po aktualizacji błąd nadal występuje? Edytowane 27 Września 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Artur Kramkowski 0 Napisano 27 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! Dziękuję za odpowiedź. Obecnie mam wersje Subiekt Nexo pro 46.1.0(6710). Nie widzę możliwości nowszej aktualizacji, ponieważ jest nie widoczna w programie. Czy mogę w jakiś sposób ustawić na konkretnym użytkowniku bez wchodzenia w zakładkę "sprzedaż" zakres wyświetlanych dokumentów sprzedażowych ("data wystawienia") np. na 60 dni? Czy mogę skopiować wszystkie ustawienia i personalizację użytkownika "A" na użytkownika "B"? Mam na myśli wszystkie filtry, widoki itp. jakie mam ustawione na konkretnym użytkowniku. Rozumiem, ze jest to awaria oprogramowania Insert i zostanie to naprawione? Pozdrawiam Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Września 2023 Udostępnij Napisano 27 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! W pierwszej kolejności proszę zweryfikować, czy problem występuje również na najnowszej wersji oprogramowania. Aktualna wersja: 46.1.1 Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Września 2023 Udostępnij Napisano 27 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! W kwestii przenoszenia ustawień list pomiędzy użytkownikami proszę rzucić okiem na poniższe artykuły e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Jak eksportować listę kolumn wraz z ich konfiguracją? InsERT nexo – Jak importować listę kolumn wraz z ich konfiguracją? Link to postu
Artur Kramkowski 0 Napisano 27 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! Witam ponownie Po zaktualizowaniu wszystkich stanowisk do wersji 46.1.1(6719), problem nadal występuje. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Link to postu
Kacper Panek 147 Napisano 27 Września 2023 Udostępnij Napisano 27 Września 2023 w SUBIEKT NEXO PRO- ZAKŁADKA „SPRZEDAŻ” WYRZUCA Z PROGRAMU! (edytowane) W takim razie proszę przesłać bazę danych do analizy zgodnie z poniższym artykułem e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Wypełniając formularz proszę zaznaczyć kontynuację korespondencji z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-632848. Edytowane 27 Września 2023 przez Kacper Panek Link to postu
Polecane posty