Wojciech Lewandowski 0 Napisano 11 Października 2023 Udostępnij Napisano 11 Października 2023 w Błąd odczytu danych Taki oto komunikat mi się często wyświetla w Biuro nexo (ale nie tylko, w pozostałych programach linii nexo również) Ja wiem gdzieś w ustawieniach serwera można wydłużyć czas reakcji, W linii GT takie sytuacje też się zdarzają ale przy bardzo dużej liczbie danych do wyświetlenia i tylko w raportach Tu natomiast chodzi o wyświetlenie listy klientów biura, których jest raptem ... 18-tu. Jaką maszynę trzeba postawić by nexo potrafiło bez problemów wyświetlić listę składającą się z osiemnastu pozycji? Pozdrawiam Wojciech Lewandowski Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Października 2023 Udostępnij Napisano 11 Października 2023 w Błąd odczytu danych Dzień dobry, domyślnie Biuro nexo po uruchomieniu programu wykonuje tzw. Aktualizację stanów baz klientów. Jest to specyficzna operacja, która wymaga większej ilości zasobów systemowych co przekłada na sytuację, że przy wczytywaniu dużego zakresu danych serwer nie jest w stanie ich przetworzyć w oczekiwanym przez program czasie. Tak jak Pan wspomniał, na początek można wydłużyć czas oczekiwania. Więcej informacji na ten temat znajdzie Pan w temacie e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Przekroczenie czasu oczekiwania na odpowiedź serwera Link to postu
Wojciech Lewandowski 0 Napisano 11 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2023 w Błąd odczytu danych 22 minuty temu, Arkadiusz Cieśla napisał: ..... że przy wczytywaniu dużego zakresu danych serwer nie jest w stanie ich przetworzyć w oczekiwanym przez program czasie. Co to znaczy według Państwa "duży zakres danych"? Mówimy o bazie stworzonej na potrzeby nauki programów z linii nexo. Baza ta zawiera informacje o 18 -tu klientach biura aktywnych i 2 nieaktywnych. Oprócz tego baza ta zwiera informacje o 100 zaksięgowanych dokumentach biura. Jeżeli to jest "duży zakres danych", to co będzie jak od przyszłego roku wdrożymy nexo i będziemy mówić o setkach klientów biura o setkach tysięcy zapisów w księgach? Pozdrawiam Wojciech Lewandowski Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 11 Października 2023 Udostępnij Napisano 11 Października 2023 w Błąd odczytu danych Ze względu na złożoność tematu nie jest możliwe jednoznaczne określenie wymaganej specyfikacji stacji roboczych oraz serwera. Jeżeli planuje Pan wdrażanie systemu do obecnej infrastruktury, zalecamy skorzystanie z pomocy dyplomowanego serwisanta, który będzie w stanie w sposób indywidualny zbadać potrzeby przedsiębiorstwa oraz dobrać odpowiednie elementy, biorąc pod uwagę wszystkie istotne czynniki. Tak jak wyżej wspomniałem, proszę zmienić timeout na 0. W przypadku dalszych problemów konieczne będzie prezesłanie danych diagnostycznych poprzez formularz kontaktowy. Link to postu
Wojciech Lewandowski 0 Napisano 13 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2023 w Błąd odczytu danych A co zrobić, jeśli na stanowisku na którym zainstalowano nexo w rejestrze windows nie ma kluczy, o których mowa w artykule pomocy? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 13 Października 2023 Udostępnij Napisano 13 Października 2023 w Błąd odczytu danych Można dodać takie klucze ręcznie. Natomiast po uruchomieniu nexo, klucz Komputer\HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT nexo powinien stworzyć się automatycznie. Link to postu
Polecane posty