Wojciech Szala 0 Napisano 16 Października 2023 Udostępnij Napisano 16 Października 2023 w Problem z uruchamianiem subiekta nexo oraz innych Witam, dzisiaj po włączeniu komputera próbuje uruchomić subiekta nexo i nie uruchamia się. Nie pojawia się żaden proces, przy kursorze na sekunde pojawia się kółeczko od ładowania i to wszystko. Sprawdziłem dziennik błędów, wyłączyłem nortona, nic nie pomaga. Nie mogę również uruchomić biuro nexo, gestora, archiwizacji ani programu serwisowego Windows 10 Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Problem z uruchamianiem subiekta nexo oraz innych (edytowane) Proszę sprawdzić, czy nie ma Pan przypadkiem zainstalowanego .NET Framework 4.8.1. Nexo w wersji starszej niż 41.2.1 nie uruchamia się na komputerach, które mają zainstalowaną tę wersję .NET Frameworka. Jeśli tak, to rozwiązania są dwa: zmienić .NET Framework na wersję 4.8, zaktualizować nexo do nowszej wersji (zalecane). Jak sprawdzić wersję .NET Framework: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/framework/migration-guide/how-to-determine-which-versions-are-installed Więcej o tym można przeczytać tutaj: Jeśli to nie pomoże, proszę przeinstalować oprogramowanie serii InsERT nexo zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej Jak przeinstalować pakiet programów InsERT nexo? Edytowane 23 Października 2023 przez Dariusz Nowak Link to postu
Ignacy Rzecki 2 Napisano 1 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 1 Listopada 2023 w Problem z uruchamianiem subiekta nexo oraz innych Mieliśmy problem z uruchomieniem na jednym komputerze. Pomogła reinstalacja całego pakietu Insert. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 2 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2023 w Problem z uruchamianiem subiekta nexo oraz innych Dziękuję za informacje. Link to postu
Polecane posty