Skocz do zawartości

Problem z uruchamianiem subiekta nexo oraz innych

Polecane posty

Witam, dzisiaj po włączeniu komputera próbuje uruchomić subiekta nexo i nie uruchamia się. Nie pojawia się żaden proces, przy kursorze na sekunde pojawia się kółeczko od ładowania i to wszystko. Sprawdziłem dziennik błędów, wyłączyłem nortona, nic nie pomaga. Nie mogę również uruchomić biuro nexo, gestora, archiwizacji ani programu serwisowego

Windows 10

Link to postu
  • Bartosz Rosa zmienił tytuł na Problem z uruchamianiem subiekta nexo oraz innych

Proszę sprawdzić, czy nie ma Pan przypadkiem zainstalowanego .NET Framework 4.8.1. Nexo w wersji starszej niż 41.2.1 nie uruchamia się na komputerach, które mają zainstalowaną tę wersję .NET Frameworka.

 

Jeśli tak, to rozwiązania są dwa:

  • zmienić .NET Framework na wersję 4.8,
  • zaktualizować nexo do nowszej wersji (zalecane).

 

Jak sprawdzić wersję .NET Framework: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/framework/migration-guide/how-to-determine-which-versions-are-installed

 

Więcej o tym można przeczytać tutaj:

 

Jeśli to nie pomoże, proszę przeinstalować oprogramowanie serii InsERT nexo zgodnie z tematem e-Pomocy technicznej Jak przeinstalować pakiet programów InsERT nexo?

Edytowane przez Dariusz Nowak
Link to postu
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...