Skocz do zawartości

scenariusze windykacyjne - otrzymują klienci na potęgę wezwania, którzy maja dawno poplacone


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez MACIEJ ZŁOTOWSKI,

Polecane posty

Korzystam ze scenariuszy windykacyjnych. Wszystko było ok ale od jakiego czasu ok 40 klientów zgłosiło mi, że dostało wezwanie a już dawno mieli zaplacone. Wcześniej miałęm problem z dwoma tymi samymi klientami na tych samych dokumentach i po prostu wyrzuciłem ich ze scenariusza. Teraz mam problem globalny a od pół roku działało to dobrze. 40 klientów mi zgłosiło uwagę, pytanie ilu nie zgłosiło. dodam, że mam wersje 46.1.1

Link to postu

Załącznki:

1.Rozrachunek - pokazane że zostało rozliczone 9.10

2.Treść maila wyslanego 15.10- a rozrachunku nie było juz 6 dni w systemie

3.Scenariusze widnykacyjne w zaleznosci od liczby dni. W tym przypadku jest -1

4.Szablon tej wiadomości z autotekstem

5.Poczta wychodząca - nie ma tego @. Proszę zwrócić uwage również na kolumnę tworca - jak to powstaje. Bo mam spor takich @ gdzie twórców przypisanych do klienta jest 7. Czyli za kazdym razem inny jest twóca a wystawiający dokuent jest tylko 1 i ten sam z reguły użytkownik.

 

Mam takich kilka zgłoszeń, pewnie sporo niezgloszonych. Wczesnije działało to ok

 

 

image.png.069fff0db9e946f61045ab4baf24a44c.png

image.thumb.png.6a986d7a81b404d6f694a91a115d7420.png

image.thumb.png.27b915e3e180b82234928ff564f9ae3a.png

 

image.thumb.png.70a607d1cecfe70d5cf124ef4b2c5adf.png

Link to postu

Dzień dobry,

niestety przesłane zrzuty ekranu nie są zbyt czytelne.

Z tego co rozumiem, zgodnie ze scenariuszem windykacyjnym, na dzień przed terminem płatności powinna zostać wysłana wiadomość do klienta.

Wiadomość zostaje wysłana dla rozrachunku, który został rozliczony, lecz nie pojawia się w module Poczta wychodząca?

 

Proszę zweryfikować czy dany rozrachunek pojawia się w module Windykacja, na zakładce Rozrachunki do windykacji.

Proszę również upewnić się, że w przypadku operacji bankowej rozliczającej wspomniany rozrachunek, nie doszło do sytuacji, w której dokument rozliczający został dodany do systemu po upływie terminu płatności, lecz z datą wcześniejszą.

 

Link to postu

Tak dobrze Pan rozumie choć znalazłem też takie wezwanie które były w poczcie więc nie ma reguły.

ODP1 NIE WIDNIEJĄ TE ROZRACHUNKI W WINDYKACJI - SPRAWDZIŁEM 3 SZT, które wysłano niepotrzebne
ODP2 nie doszło do takiej sytuacji
Jakiś tydzień temu zmieniałem godzinę wysyłania wiadomości na 5 rano ale to nie powinno mieć znaczenia

Link to postu

Dzień dobry,

w celu dalszej analizy problemu proszę o przesłanie następujących zrzutów ekranu:

  1. Proszę odnaleźć problematyczne rozrachunki i przesłać przykładowe zrzuty ekranu z widocznym terminem płatności oraz rozliczeniami, a także całą zakładkę Windykacja. Na rozrachunku, na zakładce Windykacja, w sekcji Historia windykacji proszę o aktywowanie kolumny Wystawił.
  2. Zrzut ekranu z parametrów windykacji.
  3. Jeżeli korzystają Państwo ze śladu rewizyjnego – również może okazać się przydatny.
Link to postu

Dzień dobry,

w celu dalszej analizy przypadku konieczne będzie przesłanie bazy danych do firmy InsERT:

W formularzu zgłoszeniowym proszę zaznaczyć kontynuację korespondencji z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-23103446.

 

Dodatkowo, w treści proszę zamieścić listę rozrachunków, do których nieprawidłowo zostały wygenerowane i wysłane wiadomości e-mail. Większa ilość przykładów może przyczynić się do szybszego namierzenia przyczyny problemu.

Link to postu

z bazą wstrzymuje się do jutra bo w weekend informatyk robił mi wszystkie mozwlie restarty i wgrał wersje 47 oraz w czwartek zmieniłem godzinę wysylania scenariuszy ale juz moge powiedzieć, że dziś wyszedł scenariusz (oczywiscie niepoprawny)  ale o 5 rano (czyli stara godzina) a w czwartek zmieniałem na 17.00 czyli godzina sie nie zmieniła

Link to postu

Wiem, że baza do Was poszła. Wczoraj ok 12 po tym jak dostalicie baze, wyłączyłem autmatyczne wysyłanie scenariuszy (ustawienia parametrów w zalcznikuimage.thumb.png.c1810f2ee2c661d5fc44f6368fbcaa30.png)

Dzisiaj klienci tez otrzymują wezwania. Dostałem już kilka takich @. Dlaczego skoro wyłączyłem?

 

 

image.thumb.png.00017a4df69b9796f429084308650676.png

 

image.thumb.png.5b657fccae7b5c904f1d95f43b68941e.png

Link to postu

Dzień dobry,

na podstawie analizy bazy danych nie wykryliśmy żadnych nieprawidłowości. Podejrzewamy, że maile są wysyłane z innego podmiotu. Proszę zweryfikować, czy na którymś komputerze nie została uruchomiona kopia podmiotu, do której nowe dokumenty rozliczające wskazane dokumenty zwyczajnie nie docierają, co w rezultacie skutkuje wysyłaniem maili. Wyjaśniłoby to również fakt, iż zmiana godziny i wyłączenie automatycznego wykonywania scenariuszy nie przyniosło żadnego efektu.

  • Haha 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...