Igor Bernakiewicz 318 Napisano 18 Października 2023 Udostępnij Napisano 18 Października 2023 w Zgłoszenia klientów - nowy moduł (Laboratorium - wersja 47 nexo) (edytowane) W wersji 47 nexo po włączeniu w Laboratorium funkcjonalności „Zgłoszenia klientów” będzie możliwość wypróbowania naszego nowego modułu nad którym rozpoczęliśmy pracę. Zachęcam do zapoznania się: Film: Gestor nexo/nexo PRO - nowy moduł Zgłoszenia klientów Artykuły e-pomocy: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/12640.html Moduł ten ewidencjonuje zgłoszenia klientów dodawane przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Firma korzystająca z Gestora nexo może udostępnić formularz swoim klientom, dzięki któremu klienci mogą się z ich firmą kontaktować oraz śledzić postępy swoich zgłoszeń Nasz nowy moduł dostępny jest w sekcji Obsługa klienta Klient wypełnia udostępniony formularz, uzupełnia dane i wysyła swoje zgłoszenie. Po wysłaniu zgłoszenia może śledzić swoje zgłoszenie pod linkiem www, oraz kontaktować się z pracownikiem firmy, który obsługuje dane zgłoszenie po stronie nexo. Klient może być automatycznie powiadomiony po wysłaniu swojego zgłoszenia (np. wiadomość z linkiem do śledzenia), jak również po każdej aktualizacji (np. dodanie wiadomości przez pracownika w nexo). W parametrach zgłoszeń klientów można ustawić dane firmy wyświetlające się na formularzu oraz przygotować szablony swoich automatycznych wiadomości z wykorzystaniem autotekstów. Szablony po zapisaniu są przechowywane na serwerze. Niezależnie czy nexo jest włączone czy wyłączone to klient otrzyma wiadomość po dodaniu zgłoszenia czy jego aktualizacji. Zgłoszenie dodane przez klienta jest automatycznie pobierane przez nexo. Nexo korzysta z powiadomień typu Push, zarówno odnośnie pobierania nowych zgłoszeń jak i ich aktualizacji. Pracownik w nexo ma możliwość odpowiedzi na zgłoszenie klienta, również klient ma możliwość dodawania wiadomości od strony www, dzięki temu jest możliwość prowadzenia komunikacji między pracownikiem firmy, a klientem. Zarówno pracownik firmy jak i klient ma możliwość zakończenia zgłoszenia: Do zgłoszeń klientów w nexo można dodawać dokumenty z menu Wystaw dokument, dodawać działania, wysyłać e-maile, wysyłać wiadomości SMS. Formularz można zamieścić na swojej własnej stronie internetowej. Na chwilę obecną wystarczy skopiować link do formularza i osadzić w tagu iframe. Przykład użycia: <iframe width="100%" height="100%" src="https://www.zgloszenia.insert.com.pl/#/link z formularzem" frameborder="0"></iframe> Edytowane 18 Października 2023 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Polecane posty