Skocz do zawartości

Zgłoszenia klientów - nowy moduł (Laboratorium - wersja 47 nexo)

Polecane posty

W wersji 47 nexo po włączeniu w Laboratorium funkcjonalności „Zgłoszenia klientów” będzie możliwość wypróbowania naszego nowego modułu nad którym rozpoczęliśmy pracę.


Zachęcam do zapoznania się:

Film:   Gestor nexo/nexo PRO - nowy moduł Zgłoszenia klientów
Artykuły e-pomocy:  https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/12640.html


Moduł ten ewidencjonuje zgłoszenia klientów dodawane przez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej. Firma korzystająca z Gestora nexo może udostępnić formularz swoim klientom, dzięki któremu klienci mogą się z ich firmą kontaktować oraz śledzić postępy swoich zgłoszeń

Nasz nowy moduł dostępny jest w sekcji Obsługa klienta

image.png.842f97f941de46494d3b4f7ad64284d5.png
 

Klient wypełnia udostępniony formularz, uzupełnia dane i wysyła swoje zgłoszenie.

 

image.thumb.png.bcb08b01a93056c472eb3fffed907bfa.png
image.png.f26bed8ee2670709cb5f4969056d03fa.png

Po wysłaniu zgłoszenia może śledzić swoje zgłoszenie pod linkiem www, oraz kontaktować się z pracownikiem firmy, który obsługuje dane zgłoszenie po stronie nexo.

image.thumb.png.87be7d8052026b03a00245d55f50aefc.png
 

Klient może być automatycznie powiadomiony po wysłaniu swojego zgłoszenia (np. wiadomość z linkiem do śledzenia), jak również po każdej aktualizacji (np. dodanie wiadomości przez pracownika w nexo).
 

W parametrach zgłoszeń klientów można ustawić dane firmy wyświetlające się na formularzu oraz przygotować szablony swoich automatycznych wiadomości z wykorzystaniem autotekstów.

image.png.7d364da79590e0fed76db3643e07b045.png

Szablony po zapisaniu są przechowywane na serwerze. Niezależnie czy nexo jest włączone czy wyłączone to klient otrzyma wiadomość po dodaniu zgłoszenia czy jego aktualizacji.
image.thumb.png.22d35dd7ebd1a583cd22a9c3aa2d3115.png

 

Zgłoszenie dodane przez klienta jest automatycznie pobierane przez nexo. Nexo korzysta z powiadomień typu Push, zarówno odnośnie pobierania nowych zgłoszeń jak i ich aktualizacji.
image.png.2379a1680cdb466597fe64fafe9880d2.png

image.thumb.png.8174bff72eb3cde34b87a2cd5e52f71d.png

 

Pracownik w nexo ma możliwość odpowiedzi na zgłoszenie klienta, również klient ma możliwość dodawania wiadomości od strony www, dzięki temu jest możliwość prowadzenia komunikacji między pracownikiem firmy, a klientem.
image.png.99ea07707ef453b8dd56d740c04c65c0.png

image.thumb.png.78b4b273ac4f9ef2ab65de7d9749d686.png

Zarówno pracownik firmy jak i klient ma możliwość zakończenia zgłoszenia:image.thumb.png.6fb2ef708de8644aa484a853551f30f3.png

 

Do zgłoszeń klientów w nexo można dodawać dokumenty z menu Wystaw dokument, dodawać działania, wysyłać e-maile, wysyłać wiadomości SMS.
image.thumb.png.85b50f4570da6738bc41e326871aaff9.png
 

Formularz można zamieścić na swojej własnej stronie internetowej. Na chwilę obecną wystarczy skopiować link do formularza i osadzić w tagu iframe.

Przykład użycia:

<iframe width="100%" height="100%" src="https://www.zgloszenia.insert.com.pl/#/link z formularzem" frameborder="0"></iframe>
Edytowane przez Igor Bernakiewicz
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...