Jerzy Dunia* 0 Napisano 20 Października 2023 Udostępnij Napisano 20 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym (edytowane) Dzień dobry Czasami mam problem z połączeniem z terminalem płatniczym Desk/3500. Blokuje się na tym okienku. Czy jest jakaś możliwość przerwania tego połączenia. Edytowane 20 Października 2023 przez Jerzy Dunia* Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 23 Października 2023 Udostępnij Napisano 23 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym Dzień dobry, czy korzystają Państwo z najnowszej wersji sterowników urządzeń zewnętrznych? Jeżeli nie, są one dostępne do pobrania ze strony: Sterowniki urządzeń zewnętrznych Link to postu
Jerzy Dunia* 0 Napisano 30 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym Aktualizacja sterowników nie pomogła. Jedyny sposób na zamknięcie tego okienka to wyłączenie Subiekta w Menadżerze zadań, ale tracę wtedy wypisywany paragon. Link to postu
Daniel Lenarczuk 8 Napisano 30 Października 2023 Udostępnij Napisano 30 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym (edytowane) Czy nie dzieje się to przypadkiem tylko na kartach wielowalutowych? @EDIT Nieważne, widzę, że po prostu nawiązuje długo połączenie. Mieliśmy podobny przypadek baardzo długiego przetwarzania płatności po użyciu karty wielowalutowej, ale tutaj nie ma nawet użycia karty Edytowane 30 Października 2023 przez Daniel Lenarczuk Poprawka Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 31 Października 2023 Udostępnij Napisano 31 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym Dzień dobry, proszę o przesłanie rejestru transmisji ze sterownikiem. Link to postu
Jerzy Dunia* 0 Napisano 31 Października 2023 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym (edytowane) Dzień dobry, płatność była z telefonu, terminal ją odrzucił i chciał użycia części stykowej karty po czym się zablokował (brak reakcji na przyciski) 30.10.2023.irt Edytowane 31 Października 2023 przez Jerzy Dunia* Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 31 Października 2023 Udostępnij Napisano 31 Października 2023 w Przerwanie połączenia z terminalem płatniczym Proszę postąpić według procedury opisanej w poniższym artykule e-Pomocy technicznej: Subiekt GT – Jak przygotować wysyłkę binarnego zapisu transmisji z urządzeniem fiskalnym? Link to postu
Polecane posty