Anna Czyżewska 0 Napisano 6 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 w Informacja o błędzie Po odtworzeniu danych z archiwum przy próbie wejścia na rejestr VAT sprzedaży wyskakuje informacja o błędzie : wystąpił błąd krytyczny. program zostanie zamkniety. Czy uruchomić program ponownie. Jak z tego wybrnąć? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 6 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 w Informacja o błędzie 24 minuty temu, Anna Czyżewska napisał: Jak z tego wybrnąć? Proszę zacząć od opisania problemu, jedną z podstawowych informacji takiego opisu jest wykorzystywana wersja programu. Okoliczności (na przykład awaria komputera) dla których jest odtwarzane archiwum też może mieć znaczenie. Link to postu
Anna Czyżewska 0 Napisano 6 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 w Informacja o błędzie wersja1.76 SP1 HF1 (1.7611.11.5737) . archiwum przenoszone z laptopa na komputer stacjonarny Link to postu
Rozwiązanie Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 6 Listopada 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 w Informacja o błędzie 5 minut temu, Anna Czyżewska napisał: wersja1.76 SP1 HF1 (1.7611.11.5737) . Czy problem jest powtarzalny na innym użytkowniku programu ? Czy problem jest powtarzalny na innym podmiocie ? 6 minut temu, Anna Czyżewska napisał: archiwum przenoszone z laptopa na komputer stacjonarny W jaki sposób są kopiowane dane między komputerami ? Link to postu
Anna Czyżewska 0 Napisano 6 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 w Informacja o błędzie nie.tylko na tym podmiocie. na laptopie odtwarza ok Link to postu
Anna Czyżewska 0 Napisano 6 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 w Informacja o błędzie przez archiwizator do chmury Link to postu
Polecane posty