Skocz do zawartości

lista kontrolna

Polecane posty

Próbuję w Gestorze w działaniach  stworzyć coś na zasadzie listy kontrolnej.

Próbuję z polami własnymi lecz nie działa jak bym chciał. 

1. Czy w Polach własnych stworzone grupy mogą być wybierane przez użytkownika ? (mamy 3 grupy i użytkownik wybiera 1 i wyświetla pola )

2. Czy ewentualnie można w jakiś innym miejscu stworzyć coś na zasadzie  listy kontrolnej. Tak aby raz stworzyć i wybierać gdzie jest potrzebna ? 

 

Link to postu

Potrzebne dla powtarzalnych sytuacji:

Scenariusz 1:

Jadę na przegląd sieci i lista wygląda:

-  czy router jest zabezpieczony hasłem (Wartość logiczna )

- czy jest łatwy dostęp do serwerowni ( Wartość logiczna  )

- czy jednostki końcowe posiadają antywirusa (wartość logiczna +słownik systemowy)

Scenariusz 2:

Jadę na wycenę powtarzalną na przykład montaż monitoringu:

Sprawdzić rozmieszczenie kamer (Wartość logiczna – opis można zrobić w opisie szczegółowym)

Czy istnieje już infrastruktura (Wartość logiczna )

Jaki rejestrator aktualnie posiada klient

Itp.

 

Ważne żeby wybierać konkretny scenariusz do działania.

Link to postu
  • 2 miesiące temu...

Zdecydowanie jakiś moduł w którym można tworzyć takie listy byłby super rozwiązaniem. U nas do każdego przeglądu powstaje lista kontrola i musimy ją prowadzić w osobnym programie, bo list mamy około 15 na których jest od 5 do 20 punktów. Tego nie da się zrobić na polach własnych, a już tym bardziej na wydrukach aby klient dostał to pod koniec zlecenia na maila.

 

Lista by się opierała na tej samej zasadzie jak tworzy się pola własne. Więc ustalamy nazwę pola i jego typ. Najlepiej aby można było tworzyć nowe obiekty tak jak maszyny w zleceniu które dodajemy z listy stworzonych.

Link to postu

Dzień dobry,

 

Podpowiem jak ma to rozwiązane konkurencja - uważam, że rozwiązanie jest ekstra.

 

Konkurencja pola dodatkowe ma rozwiązane na 2 sposoby:

  1. Pola dodatkowe - standardowe, występują ZAWSZE na obiekcie na którym zostały stworzone np. zlecenie serwisowe - na każdym zleceniu będą te pola.
  2. Pola dodatkowe typów - różnica jest tu taka, że można ustawić na obiekcie typ na którym dane pole dodatkowe się pokaże (np. na zleceniu serwisowym dla typem może być RODZAJ - NAPRAWA POGWARANCYJNA pokaże się pole KOSZT NAPRAWY, a dla RODZAJ - NAPRAWA GWARANCYJNA pokaże się pole OKRES GWARANCJI NA WYMIENIONĄ CZĘŚĆ. Typem może być wiele zmiennych na obiekcie - np. na kontrahencie typem ISTOTNOŚĆ - VIP pokażą się inne pola, a dla ISTOTNOŚĆ - MAŁO WAŻNY inne itd.

 

W zasadzie takie rozwiązanie sprawiłoby, że Nexo byłoby BARDZO elastyczne.

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...