Skocz do zawartości

Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora?

Polecane posty

Witam wszystkich.

 

Prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, mam nadzieję, że na forum ją znajdę, ponieważ serwis Insertu nie może znaleźć rozwiąznia.

Sytuacja się pojawiła, po tym jak w trakcje konfiguracji Vendero (na samym początku), konfiguracja ta została przerwana (anulowana).

Prośbe o pomoc w rozwiązaniu problemu wysłałem 18-11-2016, korespondencja e-mailowa jeśli można to tak nazwać) nic nie wniosła. Dostarczyłem logi o które insert prosił, wszystkie puste za wyjatkiem jednego (poniżej log):

"

WARN  2016-11-18 10:15:55,675   258ms SyncApplication        Run                - Start synchronizatora
WARN  2016-11-18 10:15:56,330   913ms SyncApplication        LoadProductModules - Ładowanie modułów kernela dla produktu Nexo
ERROR 2016-11-18 10:16:13,317 17899ms Program                LogException       - Wystąpił błąd 'Wystąpił błąd przy ładowaniu kernela: anulowano wprowadzanie hasła szefa.

"

 

Przy prubie ponownego uruchomienia kreataora pojawia się informacja "NIEPOPRAWNE ŻĄDANIE"

Nie możemy uruchomić kreatora (kontynuuj kreator) aby rozpocząć pracę z Vendero.

 

 

vendero.png

 

Ma ktoś pomysł co jest nie tak?

 

 

 

Link to postu

Z tego co się orientuję to naszym testerom udało się namierzyć przyczynę, która może tego typu komunikat generować. Jest to informacja zgodna z tym, co otrzymał Pan na mailu.

 

Świeżo po uruchomieniu komputera (przed uruchomieniem systemu nexo) proszę przejść do

C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Vendero\Configs

i usunąć całą zawartość folderu Configs (lub przenieść ją w inne, bezpieczne miejsce).

 

Po próbie kontynuacji kreatora jakie pojawiają się komunikaty? Czy program zaczyna działać poprawnie?

Link to postu
Dnia 22.12.2016 at 15:50, Mateusz Włudyka napisał:

Z tego co się orientuję to naszym testerom udało się namierzyć przyczynę, która może tego typu komunikat generować. Jest to informacja zgodna z tym, co otrzymał Pan na mailu.

 

Świeżo po uruchomieniu komputera (przed uruchomieniem systemu nexo) proszę przejść do

C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Vendero\Configs

i usunąć całą zawartość folderu Configs (lub przenieść ją w inne, bezpieczne miejsce).

 

Po próbie kontynuacji kreatora jakie pojawiają się komunikaty? Czy program zaczyna działać poprawnie?

 

niestety nie pomogło.

Czy ma nato wpływ fakt, że próba uruchomienia Vendero jest dokonywana na Windows Server 2012 R2?

oraz, że jest uruchomione dodatkowo 7 innych stanowisk klienckich?

Link to postu

Raczej sama ilość stanowisk nie powinna mieć znaczenia - zakładam, że Vendero chcemy uruchomić tylko na jednym z nich, tak?

 

Czyli też upewniając się - nawet po skasowaniu zawartości wspomnianego folderu komunikat pozostaje niezmienny?

 

Jeżeli nie możemy znaleźć AppData to możemy spróbować nacisnąć "klawisz Windows" + R i wpisać %localappdata%

Edytowane przez Mateusz Włudyka
Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Mija już 2-gi miesiąc i nadal brak rozwiązania problemu.

Na forum brak informacji, co mnie nie dziwi, bo jeśli twórcy programu nie mogą sobie poradzić to jak my to mamy zrobić...?

Sytuacja staje się irytująca. Zaproponowałem udostepnienie pulpitu zdalnego osobie technicznej do diagnozy problemu i dostałem odmowną odpowiedź.

 

Pytanie do użytkowników... Ilu z Was korzysta z Vendero? 

 

 

 

 

 

Link to postu

Witam,

jak wskazują logi - problem związany jest z anulowaniem hasła szefa.

ERROR 2016-11-18 10:16:13,317 17899ms Program                LogException       - Wystąpił błąd 'Wystąpił błąd przy ładowaniu kernela: anulowano wprowadzanie hasła szefa.

Proszę o przesłanie informacji, o które prosiłam w bezpośredniej korespondencji do Pana, żebyśmy mogli sprawdzić, co jest powodem pojawiania się tego błędu.

Po powtórnym przeanalizowaniu rozszerzonych logów będziemy się z Panem kontaktować.
Przypominam, iż aby zapisać rozszerzone logi należy zmienić pliki konfiguracyjne w katalogu C:\Program Files (x86)\InsERT\vendero

W pliku SynchronizatorVendero.exe.config należy zamienić linijkę

<add key="LogExtendedExceptionInfo" value="0" />

na

<add key="LogExtendedExceptionInfo" value="1" />


W pliku Log$Net.config wszystkie linijki typu

<levelMin value="WARN" />

zamienić na

<levelMin value="INFO" />


Pliki logów (txt) z datami powinny się stworzyć folderze:
C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs

 

Link to postu
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...