Michał S 0 Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Witam wszystkich. Prośba o pomoc w rozwiązaniu problemu, mam nadzieję, że na forum ją znajdę, ponieważ serwis Insertu nie może znaleźć rozwiąznia. Sytuacja się pojawiła, po tym jak w trakcje konfiguracji Vendero (na samym początku), konfiguracja ta została przerwana (anulowana). Prośbe o pomoc w rozwiązaniu problemu wysłałem 18-11-2016, korespondencja e-mailowa jeśli można to tak nazwać) nic nie wniosła. Dostarczyłem logi o które insert prosił, wszystkie puste za wyjatkiem jednego (poniżej log): " WARN 2016-11-18 10:15:55,675 258ms SyncApplication Run - Start synchronizatora WARN 2016-11-18 10:15:56,330 913ms SyncApplication LoadProductModules - Ładowanie modułów kernela dla produktu Nexo ERROR 2016-11-18 10:16:13,317 17899ms Program LogException - Wystąpił błąd 'Wystąpił błąd przy ładowaniu kernela: anulowano wprowadzanie hasła szefa. " Przy prubie ponownego uruchomienia kreataora pojawia się informacja "NIEPOPRAWNE ŻĄDANIE" Nie możemy uruchomić kreatora (kontynuuj kreator) aby rozpocząć pracę z Vendero. Ma ktoś pomysł co jest nie tak? Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 22 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2016 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Z tego co się orientuję to naszym testerom udało się namierzyć przyczynę, która może tego typu komunikat generować. Jest to informacja zgodna z tym, co otrzymał Pan na mailu. Świeżo po uruchomieniu komputera (przed uruchomieniem systemu nexo) proszę przejść do C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Vendero\Configs i usunąć całą zawartość folderu Configs (lub przenieść ją w inne, bezpieczne miejsce). Po próbie kontynuacji kreatora jakie pojawiają się komunikaty? Czy program zaczyna działać poprawnie? Link to postu
Michał S 0 Napisano 28 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2016 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Dnia 22.12.2016 at 15:50, Mateusz Włudyka napisał: Z tego co się orientuję to naszym testerom udało się namierzyć przyczynę, która może tego typu komunikat generować. Jest to informacja zgodna z tym, co otrzymał Pan na mailu. Świeżo po uruchomieniu komputera (przed uruchomieniem systemu nexo) proszę przejść do C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Vendero\Configs i usunąć całą zawartość folderu Configs (lub przenieść ją w inne, bezpieczne miejsce). Po próbie kontynuacji kreatora jakie pojawiają się komunikaty? Czy program zaczyna działać poprawnie? niestety nie pomogło. Czy ma nato wpływ fakt, że próba uruchomienia Vendero jest dokonywana na Windows Server 2012 R2? oraz, że jest uruchomione dodatkowo 7 innych stanowisk klienckich? Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? (edytowane) Raczej sama ilość stanowisk nie powinna mieć znaczenia - zakładam, że Vendero chcemy uruchomić tylko na jednym z nich, tak? Czyli też upewniając się - nawet po skasowaniu zawartości wspomnianego folderu komunikat pozostaje niezmienny? Jeżeli nie możemy znaleźć AppData to możemy spróbować nacisnąć "klawisz Windows" + R i wpisać %localappdata% Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Mateusz Włudyka Link to postu
Michał S 0 Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2017 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Tak po skasowaniu zawartości z folderu Config nadal komunikat jest ten sam. Może, udostepnie osobie technicznej z Insert, pulpit zdalny? Link to postu
Michał S 0 Napisano 16 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2017 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Witam Mija już 2-gi miesiąc i nadal brak rozwiązania problemu. Na forum brak informacji, co mnie nie dziwi, bo jeśli twórcy programu nie mogą sobie poradzić to jak my to mamy zrobić...? Sytuacja staje się irytująca. Zaproponowałem udostepnienie pulpitu zdalnego osobie technicznej do diagnozy problemu i dostałem odmowną odpowiedź. Pytanie do użytkowników... Ilu z Was korzysta z Vendero? Link to postu
Anna Merta 14 Napisano 19 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Witam, jak wskazują logi - problem związany jest z anulowaniem hasła szefa.ERROR 2016-11-18 10:16:13,317 17899ms Program LogException - Wystąpił błąd 'Wystąpił błąd przy ładowaniu kernela: anulowano wprowadzanie hasła szefa. Proszę o przesłanie informacji, o które prosiłam w bezpośredniej korespondencji do Pana, żebyśmy mogli sprawdzić, co jest powodem pojawiania się tego błędu. Po powtórnym przeanalizowaniu rozszerzonych logów będziemy się z Panem kontaktować. Przypominam, iż aby zapisać rozszerzone logi należy zmienić pliki konfiguracyjne w katalogu C:\Program Files (x86)\InsERT\vendero W pliku SynchronizatorVendero.exe.config należy zamienić linijkę <add key="LogExtendedExceptionInfo" value="0" /> na <add key="LogExtendedExceptionInfo" value="1" /> W pliku Log$Net.config wszystkie linijki typu <levelMin value="WARN" /> zamienić na <levelMin value="INFO" /> Pliki logów (txt) z datami powinny się stworzyć folderze: C:\Users\[nazwa_uzytkownika]\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs Link to postu
Michał S 0 Napisano 19 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2017 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Wysłałem do Państwa informacje, że nie zostały zapisane żadne inne nowe logi. Link to postu
Michał S 0 Napisano 4 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2017 w Vendero. Problem z uruchomieniem kreatora? Problem został rozwiązany. Podziękowania dla Pani Anny. Link to postu
Polecane posty