gawcio . 21 Napisano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2023 w Sposób postępowania przy zwrotach paragonowych. (edytowane) Klient detaliczny otrzymał błędny towar. Został mu wystawiony zwykły paragon fiskalny. Poniżej trzy możliwe scenariusze, w jaki sposób byście jest systemowo zrealizowali? Klient zostawia sobie ten błędny towar Klient zostawia sobie ten błędny towar oraz musimy wysłać poprawny Klient nie odsyła towaru ale zwracamy mu pieniądze za pomyłkę Czy poniższe rozwiązania były by poprawne? ad. 1 Realizuję ZD aby towar, który faktycznie nie został wysłany wrócił na stan oraz wystawiam kolejny paragon na towar, który faktycznie został wysłany. ad. 2 Błędnie wysłany towar wrzucam na RW jako koszt firmowy związany z pomyłką - oryginalnego paragonu nie zmieniam ad. 3 Realizuję ZD na towar, który nie został wysłany a błędnie wysłany wrzucam na RW jako koszt firmowy EDIT: Ewentualnie czy skorzystanie z takiego rozwiązania jak drukowanie faktury jako paragon --> https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/12513,subiekt-gt-–-jak-ustawic-drukowanie-faktury-jako-paragon-na-drukarce-fiskalnej.html W takim wypadku, każdy klient detaliczny po stronie subiekta ma wystawioną fakturę, fiskalizuje się to jako paragon a w razie jakiś pomyłek/zwrotów mam pełną elastyczność w postaci korzystania z klasycznej korekty faktury - czy to ma sens? Edytowane 31 Grudnia 2023 przez gawcio . Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia w Sposób postępowania przy zwrotach paragonowych. Dzień dobry, 1. Jeżeli jedyną zmianą do wprowadzenia w programie są stany magazynowe odpowiednich asortymentów, to można je skorygować za pomocą dokumentów PW i RW. 2. i 3. Takie rozwiązania pozwolą zachować spójność magazynu w Subiekcie z rzeczywistym. Link to postu
gawcio . 21 Napisano 3 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia w Sposób postępowania przy zwrotach paragonowych. A co sądzisz o ostatnim rozwiązaniu? Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Sposób postępowania przy zwrotach paragonowych. Dzień dobry, jeżeli odpowiada Panu takie rozwiązanie, to z technicznego punktu widzenia jest to możliwe. Link to postu
Polecane posty