Skocz do zawartości

Sposób postępowania przy zwrotach paragonowych.

Polecane posty

Klient detaliczny otrzymał błędny towar. Został mu wystawiony zwykły paragon fiskalny.

 

Poniżej trzy możliwe scenariusze, w jaki sposób byście jest systemowo zrealizowali?

  1. Klient zostawia sobie ten błędny towar
  2. Klient zostawia sobie ten błędny towar oraz musimy wysłać poprawny
  3. Klient nie odsyła towaru ale zwracamy mu pieniądze za pomyłkę

 

Czy poniższe rozwiązania były by poprawne?
ad. 1 Realizuję ZD aby towar, który faktycznie nie został wysłany wrócił na stan oraz wystawiam kolejny paragon na towar, który faktycznie został wysłany.
ad. 2 Błędnie wysłany towar wrzucam na RW jako koszt firmowy związany z pomyłką - oryginalnego paragonu nie zmieniam
ad. 3 Realizuję ZD na towar, który nie został wysłany a błędnie wysłany wrzucam na RW jako koszt firmowy 

 

EDIT:

Ewentualnie czy skorzystanie z takiego rozwiązania jak drukowanie faktury jako paragon --> https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/12513,subiekt-gt-–-jak-ustawic-drukowanie-faktury-jako-paragon-na-drukarce-fiskalnej.html

 

W takim wypadku, każdy klient detaliczny po stronie subiekta ma wystawioną fakturę, fiskalizuje się to jako paragon a w razie jakiś pomyłek/zwrotów mam pełną elastyczność w postaci korzystania z klasycznej korekty faktury - czy to ma sens?

Edytowane przez gawcio .
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...