Andrzej Nowak 0 Napisano 1 Stycznia Udostępnij Napisano 1 Stycznia w Gestor Nexo Pro - obsługa zleceń serwisowych - opiekun Program domyślnie podstawia opiekuna - osobę która jest zalogowana , akurat u nas jedna osoba przyjmuje zlecenie, ale obsługą zajmuję się pracownik który zlecenie przejmuje, czy da się ustawić by nie przydzielał domyślnie opiekuna? A dodatkowo jeszcze np w trakcie zamiany etapu (wpisuje jako opiekuna tę osobę, która pierwsza zmieniła etap z pierwszego na drugi - u nas to jest "Oczekwianie na naprawę" -> "Rozpoczęto diagnozę"). Generalnie chodzi o ograniczenie "klikania" , mamy pulę zleceń, wolny pracownik przejmuje zlecenie (dotychczasowy program automatycznie przedzielał serwisanta w momencie gdy kliknął rozpoczęcie naprawy) i chciałbym by pracownik nie musiał ręcznie poprawiać opiekuna, tylko by go automatycznie dodawało do zlecenia. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia w Gestor Nexo Pro - obsługa zleceń serwisowych - opiekun Może Pan dodawać z szablonu, gdzie w szablonie można zdefiniować, kto ma być opiekunem (nie musi to być zalogowany użytkownik). Opiekuna raczej się nie zmienia w zleceniach serwisowych, mamy pole Pracownik na zakładce Przebieg i tutaj przypisujemy pracownika, który zajmuje się aktualnie danym zleceniem serwisowym. Pracownik może być przypisany automatycznie po zmianie etapu w zleceniu serwisowym. Zlecenie serwisowe bazuje na scenariuszu obsługi klienta, gdzie do każdego z etapów można przypisać pracownika, działanie, e-mail, SMS. Więcej o tym można przeczytać w tematach e-Pomocy technicznej Scenariusz obsługi klienta. Link to postu
Polecane posty