Skocz do zawartości

Gestor Nexo Pro - obsługa zleceń serwisowych - opiekun

Polecane posty

Program domyślnie podstawia opiekuna - osobę która jest zalogowana , akurat u nas jedna osoba przyjmuje zlecenie, ale obsługą zajmuję się pracownik który zlecenie przejmuje, czy da się ustawić by nie przydzielał domyślnie opiekuna? A dodatkowo jeszcze np w trakcie zamiany etapu (wpisuje jako opiekuna tę osobę, która pierwsza zmieniła etap z pierwszego na drugi - u nas to jest "Oczekwianie na naprawę" -> "Rozpoczęto diagnozę"). Generalnie chodzi o ograniczenie "klikania" , mamy pulę zleceń, wolny pracownik przejmuje zlecenie (dotychczasowy program automatycznie przedzielał serwisanta w momencie gdy kliknął rozpoczęcie naprawy) i chciałbym by pracownik nie musiał ręcznie poprawiać opiekuna, tylko by go automatycznie dodawało do zlecenia.

Link to postu

Może Pan dodawać z szablonu, gdzie w szablonie można zdefiniować, kto ma być opiekunem (nie musi to być zalogowany użytkownik).

image.png.e2deb101d3a4419e42f0129a9abbfc6b.png

Opiekuna raczej się nie zmienia w zleceniach serwisowych, mamy pole Pracownik na zakładce Przebieg i tutaj przypisujemy pracownika, który zajmuje się aktualnie danym zleceniem serwisowym. Pracownik może być przypisany automatycznie po zmianie etapu w zleceniu serwisowym. Zlecenie serwisowe bazuje na scenariuszu obsługi klienta, gdzie do każdego z etapów można przypisać pracownika, działanie, e-mail, SMS.

image.thumb.png.3af49303aa9499b27be73d7d5ec068c7.png

Więcej o tym można przeczytać w tematach e-Pomocy technicznej Scenariusz obsługi klienta.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...