Marek Wardawa 2 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne Dziś tj, 02.02.2024 program powinien wysłać faktury cykliczne do klientów, niestety zwrócił błąd, że nie udało się to zrobić. W 2023 robił to cyklicznie co miesiąc teraz jest jakiś problem? Link to postu
Sabina Wnętrzak-Zdebiak 0 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne Witam, udało się Panu rozwiązać problem ponieważ mamy taką samą sytuację? Link to postu
Piotr Nawrocki 2 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne U mnie też jest błąd. Informuje o błędnym adresacie. Przy ponownej próbie wysłania też wyrzuca błąd. Link to postu
Anna Grabowska 0 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne U mnie też jest błąd Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne Dzień dobry, Dziękuję za zgłoszenie. Analizujemy problem. Link to postu
Marcin Peszko 1 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne Witam Problem, z tego co widzę, dotyczy ogólnie wysyłki faktur: "E-mail niewysłany - niepoprawny adresat". Adresy klientów się zgadzają. Link to postu
Przemysław Maj 1 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w Faktury cykliczne 5 godzin temu, Kamil Smuszkiewicz napisał: Dzień dobry, Dziękuję za zgłoszenie. Analizujemy problem. Dzień dobry, czy udało się już rozwiązać problem? 1 Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 35 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w Faktury cykliczne Dzień dobry, Problem z wysyłką wiadomości nie powinien już występować. Proszę o ponowną wysyłkę dokumentów, w tym faktur cyklicznych. Przepraszamy za utrudnienia. Link to postu
Polecane posty