Jolanta Paszkiewicz 0 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w faktury cykliczne nie docierają do klientów w Subiekcie 123 Witam Jak co miesiąc wystawione zostały faktury cykliczne i niestety nie poszły do klientów. W dniu dzisiejszym ponowiłam wysyłkę z kopią dla mnie i jest to samo. Proszę sprawdzić co się dzieje w Subiekcie 123 Link to postu
Wiesław Musik 44 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w faktury cykliczne nie docierają do klientów w Subiekcie 123 1 Link to postu
Marcin Peszko 1 Napisano 2 Stycznia Udostępnij Napisano 2 Stycznia w faktury cykliczne nie docierają do klientów w Subiekcie 123 (edytowane) Witam U mnie to samo. Faktury, które chciałem wysłać do klientów nie poszły: "E-mail niewysłany - niepoprawny adresat" choć wszystkie adresy się zgadzają. Edytowane 2 Stycznia przez Marcin Peszko Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 34 Napisano 4 Stycznia Udostępnij Napisano 4 Stycznia w faktury cykliczne nie docierają do klientów w Subiekcie 123 Dzień dobry, Problem z wysyłką wiadomości nie powinien już występować. Proszę o ponowną wysyłkę dokumentów, w tym faktur cyklicznych. Przepraszamy za utrudnienia. Link to postu
Polecane posty