Joanna Brenk 1 Napisano 3 Stycznia Udostępnij Napisano 3 Stycznia w problemy z działaniem insert mobile Wielokrotne próby pracy na insert mobile zniechęciły większość osób w mojej firmie do korzystania. Po pierwsze dane nie pobierają się z GUS. Po drugie często wprowadzone do kalendarza sprawy gdzieś "magicznie" znikają. Kolejnym problemem jest to, że program przechodzi w takie zawieszenie, że użytkownik nie może z niego korzystać (załączam zdjęcie - kółko synchronizacji nieustannie się kręci, a zrestartowanie aplikacji nic nie daje. Proszę o informacje czy są to stałe problemy tej aplikacji czy mają Państwo jakieś rozwiązanie. Raz był u nas przedstawiciel, który wdrażał nam programy Nexo, ale miałam wrażenie, że w kwestii tej aplikacji niewiele był w stanie powiedzieć. Pytanie czy skoro nie ma w planach rozwoju tej aplikacji jest jakieś rozwiązanie, które da możliwości pracy w terenie przedstawicielom i umożliwi integrację z subiektem i gestorem? 1 Link to postu
Polecane posty