Izabela Wojtyła 5 Napisano 6 Stycznia Udostępnij Napisano 6 Stycznia w Rachunek zleceniobiorcy rozliczanego akordowo Dobry wieczór, co miesiąc rozliczam kilkuset zleceniobiorców, w większości rozliczanych akordowo. Chciałabym zautomatyzować proces generowania rachunków, a następnie ich wydruku. W Excelu mam wyliczone kwoty należne dla poszczególnych osób, które wypracowali w miesiącu poprzednim. Dotychczas, po kolei, dla każdego zleceniobiorcy dodawałam rachunek wpisując wyliczoną kwotę w pozycji " kwota rachunku". Co po kolei powinnam ustawić w programie, aby móc usprawnić swoją pracę? Chciałabym również, aby na wydruku rachunku (w miejscu gdzie wstawiłam kolorową linię) program wstawiał: "ilość wykonanych akordów x stawka akordowa = kwota rachunku" Proszę o pomoc. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Rachunek zleceniobiorcy rozliczanego akordowo Dzień dobry, akordy dla umów cywilnoprawnych można wprowadzać przy użyciu modułu Ewidencja akordów. Po ich dodaniu, podczas naliczania rachunku wystarczy zaznaczyć rozliczanie akordów, a kwota zostanie automatycznie przeniesiona z ewidencji na rachunek, w pole Rozliczenie akordów: W dniu 6.01.2024 o 20:16, Izabela Wojtyła napisał: Chciałabym również, aby na wydruku rachunku (w miejscu gdzie wstawiłam kolorową linię) program wstawiał: "ilość wykonanych akordów x stawka akordowa = kwota rachunku" Wykazanie sumy akordów na wydruku rachunku jest możliwe przy wykorzystaniu autotekstu <<Rach::Akord>>. Nie ma autotekstów dla ilości wykonanych akordów i poszczególnych stawek. Link to postu
Polecane posty