Skocz do zawartości

Rachunek zleceniobiorcy rozliczanego akordowo

Polecane posty

Dobry wieczór,

co miesiąc rozliczam kilkuset zleceniobiorców, w większości rozliczanych akordowo. Chciałabym zautomatyzować proces generowania rachunków, a następnie ich wydruku.

W Excelu mam wyliczone kwoty należne dla poszczególnych osób, które wypracowali w miesiącu poprzednim. Dotychczas, po kolei, dla każdego zleceniobiorcy dodawałam rachunek wpisując wyliczoną kwotę w pozycji " kwota rachunku".

Co po kolei powinnam ustawić w programie, aby móc usprawnić swoją pracę?  Chciałabym również, aby na wydruku rachunku (w miejscu gdzie wstawiłam kolorową linię) program wstawiał: "ilość wykonanych akordów x stawka akordowa = kwota rachunku"

Proszę o pomoc.

rachunek.png

Link to postu

Dzień dobry,

akordy dla umów cywilnoprawnych można wprowadzać przy użyciu modułu Ewidencja akordów. Po ich dodaniu, podczas naliczania rachunku wystarczy zaznaczyć rozliczanie akordów, a kwota zostanie automatycznie przeniesiona z ewidencji na rachunek, w pole Rozliczenie akordów:

image.png.9e802d97ac8d49f99417d3e9f5ac8396.png

image.png.1cbb9396dc24fae47cf88bb9b337b3ed.png

image.png.27accd3438d3b0da9884f772f6ea4228.png

W dniu 6.01.2024 o 20:16, Izabela Wojtyła napisał:

Chciałabym również, aby na wydruku rachunku (w miejscu gdzie wstawiłam kolorową linię) program wstawiał: "ilość wykonanych akordów x stawka akordowa = kwota rachunku"

Wykazanie sumy akordów na wydruku rachunku jest możliwe przy wykorzystaniu autotekstu <<Rach::Akord>>. Nie ma autotekstów dla ilości wykonanych akordów i poszczególnych stawek.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...