Skocz do zawartości

Subiekt 123 - nie można się zalogować

Polecane posty

  • 4 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 14.10.2024 o 08:18, Dariusz Nowak napisał:

Proszę spróbować skorzystać z adresu: app2.subiekt123.pl

To rozwiązanie doprowadza do otworzenia się pulpitu, ale próba wejścia w jakąkolwiek zakładkę lub zmiany podmiotu nic nie daje, po prostu kręci się ładowanie w nieskończoność. 

Link to postu

Problem występuję od ponad miesiąca. Zmiana przeglądarki, tryby incognito itp nic nie dają. app2 link zdaje się pomaga, ale dopiero go zobaczyłem, więc czas pokaże. 

 

Sytuacja wygląda następująco. Czasami po kilku/kilkunastu minutach wczyta program, ale też to nie oznacza że będzie można z niego korzystać, ewentualnie poświęcić kilka kolejnych minut na wczytanie lub i nie, interfejsu do wystawienia FV, co w sprzedaży detalicznej bywa irytujące, a przede wszystkim wstydliwe nie móc wykonać tak podstawowej rzeczy dla klienta. 

 

Router Sim - TMobile 

Win 10 pro x64, ver przeglądarki bez znaczenia. Na każdej to samo 

Ponad miesiąc - bez przerw, problem ciągle występuję. 

Edytowane przez Piotr Kaszewski
Link to postu

Również mam problem z subiektem 123.

W czwartek podczas wystawiania faktur działał bardzo wolno, co chwilę zrywał połączenie z serwerem.

Nie udało mi się pobrać paczki faktur w formacie jednego pdf.

Dziś po użyciu linku app2.subiekt123.pl udało mi się pobrać tą paczkę.

Dziś przy próbie wygenerowania paczki pojedynczych faktur wyrzuca komunikat z załącznika.

Kiepsko bo dość pilnie tego potrzebuje.

1.png

Link to postu

Nie wierzę, ten temat pozostanie bez żadnej odpowiedzi?

Dziś testowo wchodzę w system i od razu tracę połączenie z serwerem, a dokumentów jak nie mogłem pobrać tak nie mogę nadal.

Nadal taki sam błąd.

Po co jest to forum skoro nikt ze strony Insert już nie odpisał...

Niedawno opłaciłem Subiekta na kolejny rok chociaż dostęp kończył się dopiero w grudniu, czyżbym miał zacząć żałować?

Link to postu
W dniu 4.11.2024 o 12:16, Krzysztof Wójcikiewicz napisał:

Temat ciągnie się od ponad miesiąca, kiedy poprawicie Państwo dostępność do platformy? 

Panie Krzysztofie,

Problem nie był łatwy do zdiagnozowania. Blokada powstała po stronie jednego z dostawców w niektórych rejonach Kraju, na co mamy niewielki wpływ. Na ten moment proponujemy korzystanie z https://app2.subiekt123.pl/.

Postaramy się obejść problem, który stworzył dostawca.

15 godzin temu, Sławomir Drążewski napisał:

Nie wierzę, ten temat pozostanie bez żadnej odpowiedzi?

Dziś testowo wchodzę w system i od razu tracę połączenie z serwerem, a dokumentów jak nie mogłem pobrać tak nie mogę nadal.

Nadal taki sam błąd.

Po co jest to forum skoro nikt ze strony Insert już nie odpisał...

Niedawno opłaciłem Subiekta na kolejny rok chociaż dostęp kończył się dopiero w grudniu, czyżbym miał zacząć żałować?

Panie Sławomirze,

Raczej błąd nie jest związany z problemem poruszanym w tym wątku. Weryfikujemy co powoduje brak możliwości pobrania dokumentów. Możliwe, że poproszę o kilka dodatkowych informacji.

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...