Alicja Łysiak 10 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Subiekt 123 - nie można się zalogować Subiekt 123 - nie można się zalogować - kręci się niebieskie małe kółeczko na przycisku zaloguj się - sprawdzane na kilku stanowiskach w pracy. Jest może po Państwa stronie jakaś awaria. Pozdrawiam Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 46 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Subiekt 123 - nie można się zalogować Dzień dobry Pani Alicjo, Nie potwierdzam błędów. Można się zalogować. Proszę w wiadomości prywatnej przesłać screen z problemem. Czy logowanie jest na stronę https://app.subiekt123.pl/ ? Link to postu
Alicja Łysiak 10 Napisano 9 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Subiekt 123 - nie można się zalogować OK - coś się ruszyło - wczytywało się dość długo - ale działa 1 Link to postu
Grzegorz Demski 0 Napisano 6 Czerwca Udostępnij Napisano 6 Czerwca w Subiekt 123 - nie można się zalogować Witam, pierwszy raz pojawił mi się błąd przy logowaniu co jest przyczyną? Kod błędu: cdca1fa0-0825-479e-847e-966d58295b55 (przekaż nam go podczas kontaktu) Link to postu
Andrzej Raźniak 0 Napisano 6 Czerwca Udostępnij Napisano 6 Czerwca w Subiekt 123 - nie można się zalogować Dzień dobry nie mogę się zalogowac Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 7 Czerwca Udostępnij Napisano 7 Czerwca w Subiekt 123 - nie można się zalogować @Grzegorz Demski, @Andrzej Raźniak Proszę o informacje, czy błąd nadal występuje? Link to postu
Andrzej Raźniak 0 Napisano 7 Czerwca Udostępnij Napisano 7 Czerwca w Subiekt 123 - nie można się zalogować nie Link to postu
Patryk Gnyp 0 Napisano 3 Lipca Udostępnij Napisano 3 Lipca w Subiekt 123 - nie można się zalogować Dzień dobry. Nie mogę się zalogować do aplikacji. Normalnie po kliknięciu "9 kwadracików" w prawym, górnym rogu strony i wybraniu Subiekta123 otwierał się Subiekt123. Jakieś propozycje? Teraz dochodzę tylko do tego momentu: Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 4 Lipca Udostępnij Napisano 4 Lipca w Subiekt 123 - nie można się zalogować Proszę spróbować zalogować się, korzystając z tego linka: https://app.subiekt123.pl Link to postu
Sebastian Zygmunciak 0 Napisano 8 Lipca Udostępnij Napisano 8 Lipca w Subiekt 123 - nie można się zalogować W dniu 4.07.2024 o 08:17, Dariusz Nowak napisał: Proszę spróbować zalogować się, korzystając z tego linka: https://app.subiekt123.pl Czy aktualnie występują jakieś problemy techniczne? Nie mogę się zalogować w żaden sposób wskazany link również nie działa. Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 8 Lipca Udostępnij Napisano 8 Lipca w Subiekt 123 - nie można się zalogować Dziękujemy za zgłoszenie. Proszę ponownie spróbować się zalogować. Link to postu
Dorota Patalon-Kłodawska 0 Napisano 12 Sierpnia Udostępnij Napisano 12 Sierpnia w Subiekt 123 - nie można się zalogować Witam serdecznie . Od dwóch dni nie mogę się zalogować na konto Subiekt 123 Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 13 Sierpnia Udostępnij Napisano 13 Sierpnia w Subiekt 123 - nie można się zalogować Proszę zerknąć do wątku: Link to postu
ROMUALD KRAJEWSKI 0 Napisano 12 Października Udostępnij Napisano 12 Października w Subiekt 123 - nie można się zalogować Nie można się zalogować. Po długim oczekiwaniu biały ekran. Nie pierwszy raz. Jest to uciążliwe, trzeba się rozejrzeć. Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 14 Października Udostępnij Napisano 14 Października w Subiekt 123 - nie można się zalogować Proszę spróbować skorzystać z adresu: app2.subiekt123.pl Link to postu
Krzysztof Wójcikiewicz 0 Napisano 16 Października Udostępnij Napisano 16 Października w Subiekt 123 - nie można się zalogować W dniu 14.10.2024 o 08:18, Dariusz Nowak napisał: Proszę spróbować skorzystać z adresu: app2.subiekt123.pl To rozwiązanie doprowadza do otworzenia się pulpitu, ale próba wejścia w jakąkolwiek zakładkę lub zmiany podmiotu nic nie daje, po prostu kręci się ładowanie w nieskończoność. Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 18 Października Udostępnij Napisano 18 Października w Subiekt 123 - nie można się zalogować Badamy sprawę, jak tylko będę miał jakieś informacje, przekażę je w następnym poście. Link to postu
Dariusz Nowak 211 Napisano 24 Października Udostępnij Napisano 24 Października w Subiekt 123 - nie można się zalogować W ostatnich dniach wdrożyliśmy poprawkę. Jeżeli problem dalej występuje, do celów diagnostycznych prosimy o podanie: nazwy dostawcy Internetu, lokalizacji (miasto/województwo), nazwa/wersja systemu operacyjnego oraz nazwa/wersja przeglądarki, data i czas wystąpienia problemu. Link to postu
Piotr Kaszewski 0 Napisano 31 Października Udostępnij Napisano 31 Października w Subiekt 123 - nie można się zalogować (edytowane) Problem występuję od ponad miesiąca. Zmiana przeglądarki, tryby incognito itp nic nie dają. app2 link zdaje się pomaga, ale dopiero go zobaczyłem, więc czas pokaże. Sytuacja wygląda następująco. Czasami po kilku/kilkunastu minutach wczyta program, ale też to nie oznacza że będzie można z niego korzystać, ewentualnie poświęcić kilka kolejnych minut na wczytanie lub i nie, interfejsu do wystawienia FV, co w sprzedaży detalicznej bywa irytujące, a przede wszystkim wstydliwe nie móc wykonać tak podstawowej rzeczy dla klienta. Router Sim - TMobile Win 10 pro x64, ver przeglądarki bez znaczenia. Na każdej to samo Ponad miesiąc - bez przerw, problem ciągle występuję. Edytowane 31 Października przez Piotr Kaszewski Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano 4 Listopada Udostępnij Napisano 4 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować Również mam problem z subiektem 123. W czwartek podczas wystawiania faktur działał bardzo wolno, co chwilę zrywał połączenie z serwerem. Nie udało mi się pobrać paczki faktur w formacie jednego pdf. Dziś po użyciu linku app2.subiekt123.pl udało mi się pobrać tą paczkę. Dziś przy próbie wygenerowania paczki pojedynczych faktur wyrzuca komunikat z załącznika. Kiepsko bo dość pilnie tego potrzebuje. Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 46 Napisano 4 Listopada Udostępnij Napisano 4 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować Panie Sławomirze, 1. Proszę podać nazwę dostawcy Internetu i lokalizację. 2. Proszę się upewnić że adres podczas pobierania paczki to http://app2.subiekt123.pl/ Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano 4 Listopada Udostępnij Napisano 4 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować 1. T-Mobile Tomaszew/Korzkwy gmina Pleszew 63-300. 2. Załącznik. 3. Standardowe logowanie nie działa w ogóle - załącznik. Link to postu
Krzysztof Wójcikiewicz 0 Napisano 4 Listopada Udostępnij Napisano 4 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować Temat ciągnie się od ponad miesiąca, kiedy poprawicie Państwo dostępność do platformy? Link to postu
Sławomir Drążewski 0 Napisano 5 Listopada Udostępnij Napisano 5 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować Nie wierzę, ten temat pozostanie bez żadnej odpowiedzi? Dziś testowo wchodzę w system i od razu tracę połączenie z serwerem, a dokumentów jak nie mogłem pobrać tak nie mogę nadal. Nadal taki sam błąd. Po co jest to forum skoro nikt ze strony Insert już nie odpisał... Niedawno opłaciłem Subiekta na kolejny rok chociaż dostęp kończył się dopiero w grudniu, czyżbym miał zacząć żałować? Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 46 Napisano 6 Listopada Udostępnij Napisano 6 Listopada w Subiekt 123 - nie można się zalogować W dniu 4.11.2024 o 12:16, Krzysztof Wójcikiewicz napisał: Temat ciągnie się od ponad miesiąca, kiedy poprawicie Państwo dostępność do platformy? Panie Krzysztofie, Problem nie był łatwy do zdiagnozowania. Blokada powstała po stronie jednego z dostawców w niektórych rejonach Kraju, na co mamy niewielki wpływ. Na ten moment proponujemy korzystanie z https://app2.subiekt123.pl/. Postaramy się obejść problem, który stworzył dostawca. 15 godzin temu, Sławomir Drążewski napisał: Nie wierzę, ten temat pozostanie bez żadnej odpowiedzi? Dziś testowo wchodzę w system i od razu tracę połączenie z serwerem, a dokumentów jak nie mogłem pobrać tak nie mogę nadal. Nadal taki sam błąd. Po co jest to forum skoro nikt ze strony Insert już nie odpisał... Niedawno opłaciłem Subiekta na kolejny rok chociaż dostęp kończył się dopiero w grudniu, czyżbym miał zacząć żałować? Panie Sławomirze, Raczej błąd nie jest związany z problemem poruszanym w tym wątku. Weryfikujemy co powoduje brak możliwości pobrania dokumentów. Możliwe, że poproszę o kilka dodatkowych informacji. Link to postu
Polecane posty