Łukasz F 13 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Przeniesienie danych i ustawień na nowy podmiot Witam, Trochę nam się rozrosła baza danych Nexo (50 GB) w związku z tym planujemy stworzyć nową bazę. Czy istnieje możliwość przeniesienia ustawień z poprzedniej bazy do nowej, czy też wszystko należy robić ręcznie? Kreator wdrożeniowy Nexo z tego zapamiętałem to pozwalał jedynie na przeniesienie danych z Subiekta GT Link to postu
Ernest Sadowski 57 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Przeniesienie danych i ustawień na nowy podmiot (edytowane) Ręcznie z pomocą serwisanta. A szkoda. InsERT powinien wprowadzić funkcję "czyszczenia" bazy "do zera" (z obiektów nie-kartotekowych). Można to jednak także zrobić ręcznie - skasować wszystkie wystawione dokumenty i inne obiekty oprócz kartotek, wykonać konserwację i bam - mamy prawie czystą bazę. Problem w tym, że sporo spraw blokuje się wzajemnie i taki proces może trochę potrwać. Edytowane 9 Stycznia przez Ernest Sadowski Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 9 Stycznia Udostępnij Napisano 9 Stycznia w Przeniesienie danych i ustawień na nowy podmiot Temat wraca jak bumerang, raz na jakiś czas, ale rzeczywiście każdy to nazywa inaczej, więc nawet mi to trudno znaleźć na Forum. Potrzeba archiwizacji danych starszych niź X lat, ze względu na mocno przybierające na wadze bazy NEXO, na pewno jest. Aczkolwiek, 20 letni Subiekt GT, nie otrzymał takiej funkcjonalności, więc na NEXO też już nie liczę. Pozostaje kombinacja z nową bazą i próbą przeniesienia tam kluczowych danych lub bezkresne rozwijanie możliwości serwera, aby to jakoś działało. Link to postu
Mariola Niełacna-Białek 5 Napisano 10 Stycznia Udostępnij Napisano 10 Stycznia w Przeniesienie danych i ustawień na nowy podmiot Podbijam:) Była by to super sprawa:) Link to postu
Urszula Buczek 297 Napisano 10 Stycznia Udostępnij Napisano 10 Stycznia w Przeniesienie danych i ustawień na nowy podmiot Aktualnie nie mamy w planach pisania takiego narzędzia. Link to postu
Polecane posty