Katarzyna Heinze 0 Napisano 13 Stycznia Udostępnij Napisano 13 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego (edytowane) Widomość przesłana przez firmę, która obsługuje moje Biuro: "Praktycznie nie możliwe jest dodanie klienta z wykorzystaniem w/w funkcjonalności, bowiem proces kończy się lakonicznym komunikatem o Braku połączenia... Dotyczy to praktycznie wszystkich programów Insert w wersji: 1.78 HF2. W najnowszej wersji 1.78 HF3 problem też występuje. Na komputerze na którym przeprowadzana jest ta operacja, został odinstalowany tymczasowo Antywirus, wyłączana Zapora Windows (bez sukcesu), porty były sprawdzane na podstawie lakonicznego opisu ze strony: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/11317,insert-gt-–-co-zrobic-jezeli-mimo-posiadania-abonamentu-nie-mozna-aktywowac-nowej-wersji-programu-przez-internet.html Co dziwne nie jest opisane jak sprawdzić to połączenie tj. z jakim hostem (ip), jakich dokładnie portów TCP/UDP. Zapewne zaimplementowane zostało na podstawie kiepskiego wymagania... Konto zalogowane używane w procesie to: biuro@bimplus.pl" Proszę o pomoc. Edytowane 13 Stycznia przez Katarzyna Heinze usuniecie licencji - dodanie wyedytowanego pliku, edycja tekstu Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia w Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego Proszę z poziomu programu wylogować się i zalogować ponownie do Konta InsERT. Link to postu
Polecane posty