Skocz do zawartości

Problem z dodawaniem klienta do biura rachunkowego

Polecane posty

Widomość przesłana przez firmę, która obsługuje moje Biuro:

 

"Praktycznie nie możliwe jest dodanie klienta z wykorzystaniem w/w funkcjonalności, bowiem proces kończy się lakonicznym komunikatem o Braku połączenia...

Dotyczy to praktycznie wszystkich programów Insert w wersji: 1.78 HF2. W najnowszej wersji 1.78 HF3 problem też występuje.

Na komputerze na którym przeprowadzana jest ta operacja, został odinstalowany tymczasowo Antywirus, wyłączana Zapora Windows (bez sukcesu), porty były sprawdzane na podstawie lakonicznego opisu ze strony: 

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/11317,insert-gt-–-co-zrobic-jezeli-mimo-posiadania-abonamentu-nie-mozna-aktywowac-nowej-wersji-programu-przez-internet.html

 

Co dziwne nie jest opisane jak sprawdzić to połączenie tj. z jakim hostem (ip), jakich dokładnie portów TCP/UDP. Zapewne zaimplementowane zostało na podstawie kiepskiego wymagania...

 

Konto zalogowane używane w procesie to: biuro@bimplus.pl"

 

Proszę o pomoc.

 

rachmistrz.png

rewizor.png

Zrzut ekranu 2024-01-13 103409.png

 

 

Zrzut ekranu 2024-01-13 103500.png

Edytowane przez Katarzyna Heinze
usuniecie licencji - dodanie wyedytowanego pliku, edycja tekstu
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...