Ewa B 0 Napisano 22 Stycznia Udostępnij Napisano 22 Stycznia w Rabat dla klienta od obrotu Dzień dobry jakiś czas temu przeglądając różne funkcjonalności - gdzieś natknęłam się w Subiekcie Nexo Pro - na możliwość ustawienia automatycznego że po przekroczeniu przez klienta zakupu np. za 20 tys - na kolejnej fakturze nalicza mu się rabat np. 1,5% i oczywiście teraz gdy tego potrzebuję- nie mogę znaleść z góry dziękuję za podpowiedź próbujemy znaleźć alternatywę dla braku jakiekolwiek programu lojalnościowego w Subiekcie Nexo pro Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 22 Stycznia Udostępnij Napisano 22 Stycznia w Rabat dla klienta od obrotu Dzień dobry, prawdopodobnie chodzi o moduł Promocje: Subiekt nexo – Jak skonfigurować promocje? Można skonfigurować promocję, która w przypadku, gdy wartość transakcji przekroczy daną kwotę, zastosuje określony rabat. Rabat ten jednak zostanie zastosowany dla dokumentu przekraczającego wskazany próg, nie dla kolejnego. Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Rabat dla klienta od obrotu Dzień dobry, jeśli celem jest uwzględnienie sprzedaży dla klienta z określonego przedziału czasowego i ustalenie rabatu na tej podstawie, można skorzystać z raportu Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów z zastosowaniem Grupowania wg klientów. Po sprawdzeniu wartości sprzedaży istnieje możliwość zaznaczenia wybranych klientów, wybrania PPM > Pokaż w module klientów (funkcja dostępna w multiprogramie z Gestorem nexo) i zbiorczego ustalenia rabatu. Warto również rozważyć Rozwiązania partnerskie bądź kontakt z dyplomowanym serwisantem w celu wdrożenia rozwiązania własnego. Link to postu
Ewa B 0 Napisano 23 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Rabat dla klienta od obrotu (edytowane) Godzinę temu, Kacper Panek napisał: Dzień dobry, jeśli celem jest uwzględnienie sprzedaży dla klienta z określonego przedziału czasowego i ustalenie rabatu na tej podstawie, można skorzystać z raportu Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów z zastosowaniem Grupowania wg klientów. Po sprawdzeniu wartości sprzedaży istnieje możliwość zaznaczenia wybranych klientów, wybrania PPM > Pokaż w module klientów (funkcja dostępna w multiprogramie z Gestorem nexo) i zbiorczego ustalenia rabatu. Warto również rozważyć Rozwiązania partnerskie bądź kontakt z dyplomowanym serwisantem w celu wdrożenia rozwiązania własnego. dziękuję za wskazówki chciałam, żeby automatycznie mi się to robiło na fakturze po tym jak w danym kwartale klient przekroczy dany obrót, i naprawdę nie wiem skąd mi się wzięło że widzę taką funkcjonalność w Subiekcie. Generalnie bardzo dziwi mnie to że Subiekt nie ma żadnego rozwiązania dla programu lojalnościowego - chociażby właśnie taką prostą jak funkcja - w danym przedziale czasowym - po uzyskaniu np. 10 tys - nalicz 2% rabatu do kolejnej faktury - albo jeszcze prościej - wyskakujący komunikat - tak jak można to zrobić przy zadłużeniu Edytowane 23 Stycznia przez Ewa B Link to postu
Kacper Panek 146 Napisano 23 Stycznia Udostępnij Napisano 23 Stycznia w Rabat dla klienta od obrotu Mamy na uwadze dodanie takich funkcjonalności w programie, jednakże na ten moment nie jesteśmy w stanie określić terminu ich wdrożenia. Link to postu
Polecane posty