Skocz do zawartości

Rabat dla klienta od obrotu

Polecane posty

Dzień dobry

jakiś czas temu przeglądając różne funkcjonalności - gdzieś natknęłam się w Subiekcie Nexo Pro - na możliwość ustawienia automatycznego że po przekroczeniu przez klienta  zakupu np.  za 20 tys - na kolejnej fakturze nalicza mu się rabat np. 1,5%

i oczywiście teraz gdy tego potrzebuję- nie mogę znaleść

z góry dziękuję za podpowiedź

próbujemy znaleźć alternatywę dla braku jakiekolwiek programu lojalnościowego w Subiekcie Nexo pro

Link to postu

Dzień dobry,

jeśli celem jest uwzględnienie sprzedaży dla klienta z określonego przedziału czasowego i ustalenie rabatu na tej podstawie, można skorzystać z raportu Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów z zastosowaniem Grupowania wg klientów. Po sprawdzeniu wartości sprzedaży istnieje możliwość zaznaczenia wybranych klientów, wybrania PPM > Pokaż w module klientów (funkcja dostępna w multiprogramie z Gestorem nexo) i zbiorczego ustalenia rabatu. 

 

Warto również rozważyć Rozwiązania partnerskie bądź kontakt z dyplomowanym serwisantem w celu wdrożenia rozwiązania własnego.

Link to postu
Godzinę temu, Kacper Panek napisał:

Dzień dobry,

jeśli celem jest uwzględnienie sprzedaży dla klienta z określonego przedziału czasowego i ustalenie rabatu na tej podstawie, można skorzystać z raportu Sprzedaż wg kodów dostaw, asortymentu i klientów z zastosowaniem Grupowania wg klientów. Po sprawdzeniu wartości sprzedaży istnieje możliwość zaznaczenia wybranych klientów, wybrania PPM > Pokaż w module klientów (funkcja dostępna w multiprogramie z Gestorem nexo) i zbiorczego ustalenia rabatu. 

 

Warto również rozważyć Rozwiązania partnerskie bądź kontakt z dyplomowanym serwisantem w celu wdrożenia rozwiązania własnego.

dziękuję za wskazówki

chciałam, żeby automatycznie mi się to robiło na fakturze  po tym jak w danym kwartale klient przekroczy dany obrót, i naprawdę nie wiem skąd mi się wzięło że widzę taką funkcjonalność w Subiekcie. 

Generalnie bardzo dziwi mnie to że Subiekt nie ma żadnego rozwiązania dla programu lojalnościowego - chociażby właśnie taką prostą jak funkcja - w danym przedziale czasowym - po uzyskaniu np. 10 tys - nalicz 2% rabatu do kolejnej faktury - albo jeszcze prościej - wyskakujący komunikat - tak jak można to zrobić przy zadłużeniu

Edytowane przez Ewa B
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...