Rafał B. 10 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Stanowisko do pakowania i tworzenia paczki z użyciem skanera Teraz najpierw tworzymy paczki i etykiety kurierskie w Sello 1, a poźniej kompletujemy do skrzynek i pakujemy przy innym stanowisku. Wolałbym zamontować komputer i skaner przy stole do pakowania, żeby tworzyć paczki dopiero dla zamówień skompletowanych. Drukujemy ZK, na których mamy kod kreskowy z numerem "ZK xxxx/S/2024" i widzę, że można wyszukiwać po tym numerze w Sello. Teraz by to trzeba jakoś usprawnić, żeby nie klikać za dużo, bo to stanowisko do pakowania, a nie obsługi komputera. Czy macie to jakoś rozwiązane u siebie? Czy sprawdzi się jakaś klawiatura do obsługi skrótów klawiaturowych? Ekran dotykowy podobno średnio się sprawdza, bo rękawiczki itp. Sello NX jeszcze nie spełnia naszych oczekiwań, ale pewnie prędzej, czy później trzeba będzie przejść na NX. Cytuj Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Stanowisko do pakowania i tworzenia paczki z użyciem skanera (edytowane) Skaner do weryfikacji kompletacji na stanowisku do pakowania nie jest konieczny, bo używamy kolektora do kompletacji w magazynie. Zwykły skaner na kablu przyda się do odszukiwania konkretnego zamówienia w Sello. Edytowane 24 Stycznia przez Rafał B. Cytuj Link to postu
Bolek Wieczorek 0 Napisano 16 Lutego Udostępnij Napisano 16 Lutego w Stanowisko do pakowania i tworzenia paczki z użyciem skanera Dziękuję za podzielenie się swoimi doświadczeniami! Ciekawie jest wiedzieć, jak inni sprzedawcy organizują proces pakowania. Podoba mi się pomysł posiadania komputera i skanera w pobliżu stołu do pakowania. Może to naprawdę zaoszczędzić dużo czasu i uprościć proces. Cytuj Link to postu
Rafał B. 10 Napisano 12 Marca Autor Udostępnij Napisano 12 Marca w Stanowisko do pakowania i tworzenia paczki z użyciem skanera (edytowane) Musze ostrzec jednak przed X-MAG, bo z Sello nie działa dobrze. Po pierwszej instalacji był problem, bo Sello1 przestało działać. Zgłosiliśmy to, ale na własną rękę też musieliśmy naprawiać bazę Subiekta, żeby Sello ruszyło. Wydali poprawioną wersję, ale okazało się, że po aktualizacji ten spam problem i ten sam błąd się pojawił, czyli brak uruchomienia systemu sprzedaży w Sello. Uruchamianie systemu sprzedaży: Nie udało się uruchomić systemu sprzedaży. InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflowException: Na tym komputerze nie uruchomiono programu Nexo z podaną bazą podmiotu w bieżącej wersji - zrób to, aby móc podłączyć się do tego podmiotu. w InsERT.Mox.ExternalLauncher.ExternalWorkflow.GetLaunchMessage(String productName, String connectionString, String deploymentsDirectory) w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareAssemblyResolver() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.NexoInstance.PrepareInstance() w InsERT.Sello.SalesSystemServer.SalesSystemHost.ThreadRun() I UWAGA! Odinstalowanie XMAG, przywracanie bazy Subiekta i Sello nie naprawia problemu. Trzeba ręcznie usunąć XMAG z bazy! DELETE from InsLauncher.Packages where Name = 'SerwerXMAG' Problem rozwiązany. Edytowane 12 Marca przez Rafał B. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.