Patrycja Majzner 9 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Klient rejestrując swoje konto wpisał błędny mail i nie otrzymał maila aktywującego konto. W jaki sposób można zmienić ten mail? Wpisał ....@intera.pl zamiast .....@interia.pl Link to postu
Dominik Michalak 6 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Może Pani dodać tą firmę pod swoje konto Insert i będzie Pani widziała w Użytkownikach siebie i Klienta i w danych Klienta można edytować adres mailowy Link to postu
Patrycja Majzner 9 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Dostajemy taką informację nawet jak wysyłamy zaproszenie na inny mail 😞 Link to postu
JOANNA SOBKOWIAK 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Mam ten sam problem. Co to znaczy konkretnie " dodać tą firmę pod swoje konto Insert" ? Link to postu
Dominik Michalak 6 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Wejść na Konto.insert.com.plZalogować się na swoje dane i dodać kolejną firmę podając NIP i nr licencji firmy z nieprawidłowym mailem. Wybrać firmę i w Użytkownikach poprawić adres mailowy Link to postu
Patrycja Majzner 9 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Jak mamy dodać tą firmę?? Link to postu
Patrycja Majzner 9 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta ta sprawa dotyczy klienta biura rachunkowego 😄 Link to postu
Andrzej Kubik 1 103 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta 12 minut temu, Patrycja Majzner napisał: Jak mamy dodać tą firmę?? Czy próbowała Pani tak? Link to postu
Patrycja Majzner 9 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta ale to dotyczy firmy, która ma udostępnią licencję do Subiekt 123 z biura rachunkowego. Więc dodanie w taki sposób nie rozwiązuje sprawy...Ta firma nie ma przecież swojej licencji Link to postu
JOANNA SOBKOWIAK 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Nie można dodać firmy, ponieważ nie ma swojej licencji. Link to postu
Patrycja Majzner 9 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Teraz, JOANNA SOBKOWIAK napisał: Nie można dodać firmy, ponieważ nie ma swojej licencji. Dokładnie Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Błędny mail przy rejestracji konta Bardzo proszę o przekazanie w wiadomości prywatnej NIPu klienta, dla którego została udostępniona usługa. Zweryfikujemy stan jego konta i wprowadzimy ewentualne poprawki. Link to postu
Izabela Szatrawska 1 Napisano 1 Lutego Udostępnij Napisano 1 Lutego w Błędny mail przy rejestracji konta Mam tak samo... Link to postu
Polecane posty