Jagoda Zielińska 0 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Rejestracja klienta i biura Dzień dobry, w nawiązaniu do: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/85956-biuro-rachunkowe-a-rejestracja-klienta-biura/&do=findComment&comment=435822 jak należy zarejestrować biuro rachunkowe jako klienta biura? I jak rejestrować klientów biura przy ciągle wyskakującym komunikacie, że jest problem z Internetem Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Rejestracja klienta i biura Godzinę temu, Jagoda Zielińska napisał: Dzień dobry, w nawiązaniu do: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/85956-biuro-rachunkowe-a-rejestracja-klienta-biura/&do=findComment&comment=435822 jak należy zarejestrować biuro rachunkowe jako klienta biura? Tak jak zostało to opisane we wskazanym przez Panią wątku, tak samo jak klienta biura. Godzinę temu, Jagoda Zielińska napisał: I jak rejestrować klientów biura przy ciągle wyskakującym komunikacie, że jest problem z Internetem Należy wcześniej wyjaśnić i usunąć ten problem, a w tym celu należy co najmniej dokładnie go opisać - system operacyjny, wersja programu, zrzut ekranu z komunikatem. Link to postu
Jagoda Zielińska 0 Napisano 24 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Rejestracja klienta i biura Panie Danielu, Gdybym wiedziała jak to zrobić nie zamieściłabym kolejnego wątku. Wątek na który się powołałam, zawiera już zrzuty- takie same jak u mnie. Problem w wyżej wymienionym wątku został rozwiązany ale bez podania kroków.( odpowiedz padła w wiadomości prywatnej). Ponadto postąpiłam zgodnie z sugestiami jakie tam padły, ale bez pozytywnego rezultatu, stąd moje pytanie: jakie konkretnie kroki mam zrobić żeby komunikat zniknął całkowicie i jak zarejestrować klientów i siebie....? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 24 Stycznia Udostępnij Napisano 24 Stycznia w Rejestracja klienta i biura (edytowane) 20 godzin temu, Jagoda Zielińska napisał: Gdybym wiedziała jak to zrobić nie zamieściłabym kolejnego wątku. Wątek na który się powołałam, zawiera już zrzuty- takie same jak u mnie. Problem w wyżej wymienionym wątku został rozwiązany ale bez podania kroków.( odpowiedz padła w wiadomości prywatnej). Gdzie we wskazanym wątku był opisywany problem opisany przez Panią: 22 godziny temu, Jagoda Zielińska napisał: I jak rejestrować klientów biura przy ciągle wyskakującym komunikacie, że jest problem z Internetem Pani opis sugeruje, że występuje u Pani zupełnie inna przyczyna problemu. -- 20 godzin temu, Jagoda Zielińska napisał: Ponadto postąpiłam zgodnie z sugestiami jakie tam padły, ale bez pozytywnego rezultatu, Skąd mamy wiedzieć co Pani zrobiła, skoro Pani tego nie opisała, ani nie pokazała ? 20 godzin temu, Jagoda Zielińska napisał: stąd moje pytanie: jakie konkretnie kroki mam zrobić żeby komunikat zniknął całkowicie i jak zarejestrować klientów i siebie....? Skoro zdecydowała się Pani na rozwiązanie problemu poprzez forum to należy się dostosować do tej formy pomocy - proszę jak najdokładniej opisywać problem posiłkując się zrzutami ekranów, aby nie trzeba było domyślać się w którym momencie i w jaki sposób ujawnia się problem oraz stosować się do sugestii osób, które próbują Pani pomóc - konkretnie poprosiłem o: 20 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał: Należy wcześniej wyjaśnić i usunąć ten problem, a w tym celu należy co najmniej dokładnie go opisać - system operacyjny, wersja programu, zrzut ekranu z komunikatem. ale nie dała Pani sobie szansy na otrzymanie pomocy. Edytowane 25 Stycznia przez Daniel Kozłowski Link to postu
Jagoda Zielińska 0 Napisano 25 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia w Rejestracja klienta i biura W takim razie zwracam honor i przesyłam niezbędne informacje. Problem: komunikat o zarejestrowaniu klientów i wyskakujący błąd Program: Rewizor GT wersja 1.78 HF3 (1.7803.3.5901) System operacyjny: Link to postu
Dariusz Nowak 140 Napisano 25 Stycznia Udostępnij Napisano 25 Stycznia w Rejestracja klienta i biura Proszę przeprowadzić czynności opisane w temacie e-Pomocy technicznej InsERT GT – Co zrobić, jeżeli mimo posiadania abonamentu, nie można aktywować nowej wersji programu przez internet? Link to postu
Jagoda Zielińska 0 Napisano 25 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia w Rejestracja klienta i biura Sprawdzone ale nadal nie działa. Tym razem nowy komunikat: Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 25 Stycznia Udostępnij Napisano 25 Stycznia w Rejestracja klienta i biura Być może ma Pani podłączone pod konto InsERT kilka firm i licencja programu jest przypisana do innej firmy. Tak czy inaczej proszę zastosować się do komunikatu programu, czyli skontaktować się z pomocą techniczną, ewentualnie wcześniej z Pani dostawcą programów / serwisantem. Link to postu
Polecane posty