Skocz do zawartości

Rejestracja klienta i biura

Polecane posty

Godzinę temu, Jagoda Zielińska napisał:

Dzień dobry, w nawiązaniu do: https://forum.insert.com.pl/index.php?/topic/85956-biuro-rachunkowe-a-rejestracja-klienta-biura/&do=findComment&comment=435822

jak należy zarejestrować biuro rachunkowe jako klienta biura?

Tak jak zostało to opisane we wskazanym przez Panią wątku, tak samo jak klienta biura.

 

Godzinę temu, Jagoda Zielińska napisał:

I jak rejestrować klientów biura przy ciągle wyskakującym komunikacie, że jest problem z Internetem

Należy wcześniej wyjaśnić i usunąć ten problem, a w tym celu należy co najmniej dokładnie go opisać - system operacyjny, wersja programu, zrzut ekranu z komunikatem.  

Link to postu

Panie Danielu,

 

Gdybym wiedziała jak to zrobić nie zamieściłabym kolejnego wątku. Wątek na który się powołałam, zawiera już zrzuty- takie same jak u mnie. Problem w wyżej wymienionym wątku został rozwiązany ale bez podania kroków.( odpowiedz padła w wiadomości prywatnej). Ponadto postąpiłam zgodnie z sugestiami jakie tam padły, ale bez pozytywnego rezultatu, stąd moje pytanie: jakie konkretnie kroki mam zrobić żeby komunikat zniknął całkowicie i jak zarejestrować klientów i siebie....?

Link to postu
20 godzin temu, Jagoda Zielińska napisał:

Gdybym wiedziała jak to zrobić nie zamieściłabym kolejnego wątku. Wątek na który się powołałam, zawiera już zrzuty- takie same jak u mnie. Problem w wyżej wymienionym wątku został rozwiązany ale bez podania kroków.( odpowiedz padła w wiadomości prywatnej).

Gdzie we wskazanym wątku był opisywany problem opisany przez Panią:

22 godziny temu, Jagoda Zielińska napisał:

I jak rejestrować klientów biura przy ciągle wyskakującym komunikacie, że jest problem z Internetem

Pani opis sugeruje, że występuje u Pani zupełnie inna przyczyna problemu.

 

--

20 godzin temu, Jagoda Zielińska napisał:

Ponadto postąpiłam zgodnie z sugestiami jakie tam padły, ale bez pozytywnego rezultatu,

Skąd mamy wiedzieć co Pani zrobiła, skoro Pani tego nie opisała, ani nie pokazała ?

 

20 godzin temu, Jagoda Zielińska napisał:

stąd moje pytanie: jakie konkretnie kroki mam zrobić żeby komunikat zniknął całkowicie i jak zarejestrować klientów i siebie....?

Skoro zdecydowała się Pani na rozwiązanie problemu poprzez forum to należy się dostosować do tej formy pomocy - proszę jak najdokładniej opisywać problem posiłkując się zrzutami ekranów, aby nie trzeba było domyślać się w którym momencie i w jaki sposób ujawnia się problem oraz stosować się do sugestii osób, które próbują Pani pomóc - konkretnie poprosiłem o:

20 godzin temu, Daniel Kozłowski napisał:

Należy wcześniej wyjaśnić i usunąć ten problem, a w tym celu należy co najmniej dokładnie go opisać - system operacyjny, wersja programu, zrzut ekranu z komunikatem. 

ale nie dała Pani sobie szansy na otrzymanie pomocy.

Edytowane przez Daniel Kozłowski
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...