Rafał Sroka 4 Napisano 2 Lutego Udostępnij Napisano 2 Lutego w Automatyzacja po zadanym okresie W automatyzacji opcja "po zadanym czasie od spełnienia warunków" i wskazaniu obiektu Zlecenia serwisowego brakuje mi bardzo etapów, tak jak jest to zrobione w przypadku "Po zapisaniu obiektu". Aby można było np ustawić przypomnienie emailem że zlecenie wisi na jakimś etapie jakiś określony czas. Można to zrobić opcją "Po zapisaniu obiektu" i opóźnić wykonanie akcji np na 5 dni, ale jeśli w tym czasie zmienimy etap to akcja zostanie i tak wykonana...niepotrzebnie. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 5 Lutego Udostępnij Napisano 5 Lutego w Automatyzacja po zadanym okresie (edytowane) Dzień dobry, rozumiem, że chciałby Pan, żeby dla opcji Zlecenie serwisowe – "Po zadanym czasie od spełnienia warunków” były dostępne identyczne Warunki wykonania jak dla opcji "Po zapisaniu obiektu"? Edytowane 15 Lutego przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Rafał Sroka 4 Napisano 12 Lutego Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego w Automatyzacja po zadanym okresie Tak. Opisze przykład użycia: Zlecenie zostało przyjęte i wisi na konkretnym etapie X. A my nie chcemy aby wisiało dłużej niż 5 dni, więc jeśli wisi 4 dni to wysyła powiadomienie/maila/sms. Ale jeśli ktoś po 3 dniach zmienił etap na inny to akcja nie zostanie wykonana Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Automatyzacja po zadanym okresie Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy dodać się te warunki w jednej z najbliższej wersji. Link to postu
Polecane posty