Beata Kalata 2 Napisano 9 Lutego Udostępnij Napisano 9 Lutego w wydruk umowy o pracę W jaki sposób zapisać w konfiguracji - treści dokumentów - umowa o pracę, w sytuacji gdy pracownik w parametrach umowy na ustawione składniki według definicji i w w definicji jest : płaca minimalna, żeby na wydruku pojawiała się kwota wynagrodzenia ( w wysokości płacy minimalnej) lub zapis ,że wynagrodzenie jest ustalone w wysokości minimalnej płacy? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 9 Lutego Udostępnij Napisano 9 Lutego w wydruk umowy o pracę Niestety - składniki definiowalne poza swoimi niezaprzeczalnymi zaletami mają dwie wady, które wynikają z tego, że są obliczane dopiero w wypłacie. - nie są pobierane ich wartości do wydruku umowy - nie są uwzględniane w podstawie do chorobowego gdy choroba jest w pierwszym miesiącu zatrudnienia lub w pierwszym miesiącu po zmianie wymiaru - gdy podstawa chorobowego jest liczona z umowy Jeśli pracownicy mają zwykle minimalną to można powielić treść umowy i wpisać wartość wynagrodzenia na "sztywno" i takiej treści używać w miarę potrzeby. Link to postu
Polecane posty