Izabela Wojtyła 5 Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego w Określanie treści rachunku dla konkretnego pracownika Dzień dobry, czy jest możliwość określania/zapamiętania przez program, która treść rachunku ma się drukować w przypadku konkretnego pracownika? Mam zarówno zleceniobiorców rozliczanych stawką godzinową jak i pracujących w systemie akordowym - chciałabym, aby osoby pracujące w systemie akordowym miały inną treść rachunku, a rozliczane stawką godzinową - inną. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego w Określanie treści rachunku dla konkretnego pracownika Na zakładce treść można wybrać wzór. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego w Określanie treści rachunku dla konkretnego pracownika Pomyłka - Pani pytała o rachunek, ja pisałem o umowie. Niestety nie można tego zdefiniować - trzeba w okienku wydruku rachunku wybierać odpowiednią jego treść. Link to postu
Izabela Wojtyła 5 Napisano 22 Lutego Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego w Określanie treści rachunku dla konkretnego pracownika Dziękuję za odpowiedź Link to postu
Polecane posty