Tomasz Adamiec 0 Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego w WebService w ING BusinessOnLine (edytowane) Witam, próbuje uruchomić usługę webservis posiłkując się instrukcją (załącznik PDF) oraz programem udostępnionym przez ING INGCertGenerator. Proces przebiega prawidłowo, finalne otrzymuje certyfikat PKCS#12 z rozszerzeniem .p12 który instaluję jako certyfikat osobisty (instalacja lokalna print scr1) zgodnie z instrukcją strona 8. Problem zaczyna się w rewizorze GT gdyż nie widzę go na liście certyfikatów komunikacyjnych. Widoczny jest jedynie mój podpis kwalifikowany (załącznik print scr). Jest to moja pierwsza instalacja wiec pewnie muszę zrobić coś jeszcze co nie jest opisane w instrukcji. Jeśli ma ktoś doświadczenie w tej materii to wdzięczny będę za każdą radę. Na koniec dodam jeszcze ze pozostałe certyfikaty były instalowane następująco: CCS_ROOT_AUTH_CERTIFICATE.cer - Zaufane główne urzędy certyfikacji CCS_TECH_CA_CERTIFICATE.cer - Pośrednie urzędy certyfikacji CCS_WSS_CERTIFICATE.cer - Zaufane osoby CCS_ENTRUST_ROOT_AUTH_CERTIFICATE.cer - Zaufane główne urzędy certyfikacji CCS_ENTRUST_INTER_AUTH_CERTIFICATE.cer - Pośrednie urzędy certyfikacji komunikacyjny.pdf Edytowane 22 Lutego przez Tomasz Adamiec Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 27 Lutego Udostępnij Napisano 27 Lutego w WebService w ING BusinessOnLine Dzień dobry, z załączonych zrzutów ekranu można wnioskować wygląda jakby certyfikat komunikacyjny nie był prawidłowo zainstalowany. To znaczy, że znajduje się w niewłaściwej usłudze co powinien – wygląda jakby był zainstalowany na koncie komputera zamiast na koncie użytkownika. Podczas instalacji certyfikatu, w jednym z kroków powinno pojawić się pytanie, gdzie zainstalować certyfikat. Link to postu
Tomasz Adamiec 0 Napisano 27 Lutego Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego w WebService w ING BusinessOnLine Dzień dobry, dziękuje, sugestia jak najbardziej trafna. Po instalacji dla bieżącego użytkownika certyfikat komunikacyjny pojawił się na liście. Niestety ale napotkałem na kolejny problem (załącznik). Nie znalazłem żadnego opisu co oznacza ten błąd. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Marca Udostępnij Napisano 26 Marca w WebService w ING BusinessOnLine Niestety nie powtarzamy takiego komunikatu. Pole PartnerId zawsze jest wysłane z naszego programu jako puste i nie otrzymaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. Istnieje szansa, że w Pana przypadku występuje specyficzny przypadek opisany w dokumentacji ING. Najlepiej w tej sprawie skontaktować się z bankiem z pytaniem, dlaczego otrzymuje Pan taki komunikat i co go dokładnie powoduje. Link to postu
Polecane posty