Skocz do zawartości

Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap

Polecane posty

Witam

jak można stworzyć za pomocą Gestor nexo pro i jakiegoś modułu dodanie do każdego e-maila przychodzącego coś na wzór zgłoszenia Serwisowego nexo pro tak aby każdy klient miał dodany indywidualny numer sprawy jak wyśle e-mail na biuro@.... oraz żeby miał odpowiedzi na e-maile zawierające ciągłość korespondencji pod tym jednym numerem sprawy.

oraz czy można to zrobić jakoś za pomocą automatyzacji nadania do e-maila przychodzącego numeru auto zgłoszenia serwisowego lub coś w tym stylu.

Chciałbym zastąpić firmao crm gestorem w 100%

 

Poszukuje odpłatnej usługi 

Edytowane przez Piotr Cichocki
Link to postu

dziekuje widziałem ten filmik ale mi chodzi o rozbudowanie tej opcji odpłatne wysyłałem zgłoszenie na pomoc insert 2 x oraz do 3 firm z Państwa listy nikt nie odpisał

przykład

nr zgłozenia

[INS-24309107]

jedyna odpowiedź:

"Dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać Twój problem.

Zachęcamy do korzystania z e-pomocy technicznej na stronie internetowej Insertu. To baza odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych programów.
"

 

Link to postu
W dniu 23.02.2024 o 11:03, Piotr Cichocki napisał:

dziekuje widziałem ten filmik ale mi chodzi o rozbudowanie tej opcji odpłatne wysyłałem zgłoszenie na pomoc insert 2 x oraz do 3 firm z Państwa listy nikt nie odpisał

przykład

nr zgłozenia

[INS-24309107]

Przekazałem tę informację do odpowiednich osób. Proszę o cierpliwość.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...