Piotr Cichocki 0 Napisano 22 Lutego Udostępnij Napisano 22 Lutego w Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap (edytowane) Witam jak można stworzyć za pomocą Gestor nexo pro i jakiegoś modułu dodanie do każdego e-maila przychodzącego coś na wzór zgłoszenia Serwisowego nexo pro tak aby każdy klient miał dodany indywidualny numer sprawy jak wyśle e-mail na biuro@.... oraz żeby miał odpowiedzi na e-maile zawierające ciągłość korespondencji pod tym jednym numerem sprawy. oraz czy można to zrobić jakoś za pomocą automatyzacji nadania do e-maila przychodzącego numeru auto zgłoszenia serwisowego lub coś w tym stylu. Chciałbym zastąpić firmao crm gestorem w 100% Poszukuje odpłatnej usługi Edytowane 23 Lutego przez Piotr Cichocki Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 23 Lutego Udostępnij Napisano 23 Lutego w Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap Dzień dobry, proszę zapoznać się z poniższą funkcjonalnością programu. Każde nowe zgłoszenie ma nadawany swój własny numer. Natomiast dla e-maili z pominięciem formularza taki numer nie zostanie nadany. Link to postu
Piotr Cichocki 0 Napisano 23 Lutego Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego w Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap dziekuje widziałem ten filmik ale mi chodzi o rozbudowanie tej opcji odpłatne wysyłałem zgłoszenie na pomoc insert 2 x oraz do 3 firm z Państwa listy nikt nie odpisał przykład nr zgłozenia [INS-24309107] jedyna odpowiedź: "Dołożymy wszelkich starań, by jak najszybciej rozwiązać Twój problem. Zachęcamy do korzystania z e-pomocy technicznej na stronie internetowej Insertu. To baza odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące naszych programów. " Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Lutego Udostępnij Napisano 26 Lutego w Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap W dniu 23.02.2024 o 11:03, Piotr Cichocki napisał: dziekuje widziałem ten filmik ale mi chodzi o rozbudowanie tej opcji odpłatne wysyłałem zgłoszenie na pomoc insert 2 x oraz do 3 firm z Państwa listy nikt nie odpisał przykład nr zgłozenia [INS-24309107] Przekazałem tę informację do odpowiednich osób. Proszę o cierpliwość. Link to postu
Piotr Cichocki 0 Napisano 29 Lutego Autor Udostępnij Napisano 29 Lutego w Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap nadal nie mam żadnej odpowiedzi. Ogólnie Gestor do robienia ofert pdf oceniam 4/10 - brakuje w nim wielu funkcji podstawowego CRM. Mamy 2024 rok a wygląd tego systemu nie wiele się zmienił od Gestor GT. Link to postu
Piotr Cichocki 0 Napisano 7 Marca Autor Udostępnij Napisano 7 Marca w Nadawanie Ticketów (id spraw) do Gestor nexo pro do e-maili przychodzących po imap Proszę o informację ofertę cenową dodania opcji nadawania numeru sprawy dla e-maila przychodzącego do skrzynki odbiorczej imap / pop3 obojętne. Link to postu
Polecane posty