Mirosław Amlicki 0 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Nie można wysłać pliku JPK Witam. Po zmianie dysków na serwerze i zainstalowaniu nowego Windowsa Serwer 2019 zostały zainstalowane Rewizora GT oraz Rachmistrza GT (dokonano dearchiwizacji) nie można wysłać pliku JPK ani deklaracji UE z Rewizora ani z Rachmistrza. Po wygenerowaniu, zatwierdzeniu pliku i przejściu do Wysyłka elektroniczna i zaznaczeniu "Wyślij plik JPK(podpis kwalifikowany) pojawia się "dymek" i to wszystko. W firmie jednoosobowej wysłałem za pomocą " Wyślij plik JPK (dane autoryzujące) a z podpisem kwalifikowanym tylko dymek. Może ktoś miał coś takiego i podpowie co zrobić. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 28 Lutego Udostępnij Napisano 28 Lutego w Nie można wysłać pliku JPK Aby odpowiedzieć czy "ktoś miał coś takiego" to należy wcześniej wyjaśnić Pana przypadek, przyczyn dających taki sam efekt może być wiele... Proszę spróbować złożyć podpis na innym użytkowniku Windows. Link to postu
Mirosław Amlicki 0 Napisano 1 Marca Autor Udostępnij Napisano 1 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Próbowałem na innych użytkownikach (7) i nic nie zmienia. Dalej "dymek" przy próbie wysyłki z podpisem kwalifikowanym. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Proszę spróbować złożyć podpis na deklaracji VAT-UE. Link to postu
Mirosław Amlicki 0 Napisano 1 Marca Autor Udostępnij Napisano 1 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Próbowałem bo miałem też taką, ale to samo"dymek" Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Proszę włączyć logowanie wysyłki elektronicznej deklaracji vat-ue i zamieścić log. Spytam też, że gdyż nie podał Pan tej informacji - jak to podpis i czy zostało zainstalowane oprogramowanie do jego obsługi ? Link to postu
Mirosław Amlicki 0 Napisano 1 Marca Autor Udostępnij Napisano 1 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Spróbuję to zrobić ale w poniedziałek bo jestem poza biurem i dam odpowiedź. Pozdrawiam. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 1 Marca Udostępnij Napisano 1 Marca w Nie można wysłać pliku JPK 2 minuty temu, Mirosław Amlicki napisał: Spróbuję to zrobić ale w poniedziałek bo jestem poza biurem i dam odpowiedź. Pozdrawiam. Nie rozumiem - to do czego służy serwer ? Jeśli nie do pracy zdalnej to dlaczego pojawia się w opisie problemu ? Jak dokładnie odbywa się praca ? Link to postu
Mirosław Amlicki 0 Napisano 2 Marca Autor Udostępnij Napisano 2 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Na serwerze zainstalowane są programy z linii Insert GT i od stycznia 2024 Insert nexo pro. Po informacji że należny zainstalować Windowsa serwera w wersji wyższej niż miałem (2014) zrobiliśmy to. Z linii Nexo pliki jak i deklarację podpisujemy podpisem kwalifikowanym i jest OK, ale z programów GT nie można tego zrobić. Z serwera korzystają komputery lokalne szt.7. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Godzinę temu, Mirosław Amlicki napisał: Po informacji że należny zainstalować Windowsa serwera w wersji wyższej niż miałem (2014) zrobiliśmy to. Myli Pan pojęcia / programy... Wersja 2014 to wersja serwera SQL Microsoftu, a nie systemu operacyjnego Windows Serwer... W jaki sposób został zainstalowany serwer SQL ? Jakie jest collation serwera SQL ? Godzinę temu, Mirosław Amlicki napisał: Z linii Nexo pliki jak i deklarację podpisujemy podpisem kwalifikowanym i jest OK, ale z programów GT nie można tego zrobić. Z serwera korzystają komputery lokalne szt.7. Nie jest ważne w tym momencie na którym komputerze znajdują się dane programów tylko na którym komputerze są uruchamiane programy - skoro wspomniał Pan o serwerze to założyłem, że programy są uruchamiane na serwerze, ale teraz wychodzi, że jest zupełnie inaczej, że programy są uruchamiane na stajach klienckich. Czy na innym komputerze problem jest powtarzalny ? Link to postu
Mirosław Amlicki 0 Napisano 2 Marca Autor Udostępnij Napisano 2 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Tak. Problem jest na każdym z komputerów. Przyznam że jestem księgowym a nie informatykiem, dlatego mylę pojęcia.Do przeinstalowania zmusiła nas wiadomość: " Od wersji 50(marzec 2024) nexo nie będzie działać z niewspieranymi Windowsami i SQL Serwerami." Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 2 Marca Udostępnij Napisano 2 Marca w Nie można wysłać pliku JPK Nie odpowiada Pan na moje pytania. 6 minut temu, Mirosław Amlicki napisał: Tak. Problem jest na każdym z komputerów. W takim razie rzeczywiście wskazuje to na problem po stronie serwera, a dokładnie serwera SQL lub samej bazy danych. 6 minut temu, Mirosław Amlicki napisał: Przyznam że jestem księgowym a nie informatykiem, dlatego mylę pojęcia. Nie rozumiem takiego postępowania - polecam zlecać takie prace jak zmiana serwera, modernizacja serwera, analiza problemów z działaniem programów InsERT komuś, kto ma o tym pojęcie i nie pierwszemu informatykowi tylko doświadczonemu serwisantowi programów InsERT. Proszę odpowiedzieć na moje pytanie o serwer SQL lub od razu zlecić komuś analizę problemu w miejscu jego występowania. 9 minut temu, Mirosław Amlicki napisał: Do przeinstalowania zmusiła nas wiadomość: " Od wersji 50(marzec 2024) nexo nie będzie działać z niewspieranymi Windowsami i SQL Serwerami." Nie mogę się odnieść, gdyż nie podał Pan wersji posiadanych wersji systemu operacyjnego i serwera SQL, nie podał Pan też parametrów sprzętowych sprzętowych serwera, aby ocenić czy modernizacja starego sprzętu nie była stratą czasu i pieniędzy (nexo ma duże wymagania, zalecane jest korzystanie ze sprzętu nowszego niż spełniający oficjalne wymagania systemu Windows 11). Link to postu
Polecane posty