Skocz do zawartości

Nie można wysłać pliku JPK

Polecane posty

Witam.

 Po zmianie dysków na serwerze i zainstalowaniu nowego Windowsa Serwer 2019 zostały  zainstalowane Rewizora GT oraz Rachmistrza GT (dokonano dearchiwizacji) nie można wysłać pliku JPK ani deklaracji UE z Rewizora ani z Rachmistrza. Po wygenerowaniu, zatwierdzeniu pliku i przejściu do Wysyłka elektroniczna i zaznaczeniu "Wyślij plik JPK(podpis kwalifikowany) pojawia się "dymek" i to wszystko. W firmie jednoosobowej wysłałem za pomocą " Wyślij plik JPK (dane autoryzujące) a z podpisem kwalifikowanym tylko dymek.

Może ktoś miał coś takiego i podpowie co zrobić.

Link to postu

Na serwerze zainstalowane są programy z linii Insert GT i od stycznia 2024 Insert nexo pro. Po informacji że należny zainstalować Windowsa serwera w wersji wyższej niż miałem (2014) zrobiliśmy to. Z linii Nexo pliki jak i deklarację podpisujemy podpisem kwalifikowanym i jest OK, ale z programów GT nie można tego zrobić.

Z serwera korzystają komputery lokalne szt.7.

Link to postu
Godzinę temu, Mirosław Amlicki napisał:

Po informacji że należny zainstalować Windowsa serwera w wersji wyższej niż miałem (2014) zrobiliśmy to.

Myli Pan pojęcia / programy... Wersja 2014 to wersja serwera SQL Microsoftu, a nie systemu operacyjnego Windows Serwer...

 

W jaki sposób został zainstalowany serwer SQL ? Jakie jest collation serwera SQL ?

 

Godzinę temu, Mirosław Amlicki napisał:

Z linii Nexo pliki jak i deklarację podpisujemy podpisem kwalifikowanym i jest OK, ale z programów GT nie można tego zrobić.

Z serwera korzystają komputery lokalne szt.7.

Nie jest ważne w tym momencie na którym komputerze znajdują się dane programów tylko na którym komputerze są uruchamiane programy - skoro wspomniał Pan o serwerze to założyłem, że programy są uruchamiane na serwerze, ale teraz wychodzi, że jest zupełnie inaczej, że programy są uruchamiane na stajach klienckich. Czy na innym komputerze problem jest powtarzalny ?

Link to postu

Nie odpowiada Pan na moje pytania.

 

6 minut temu, Mirosław Amlicki napisał:

Tak. Problem jest na każdym z komputerów.

W takim razie rzeczywiście wskazuje to na problem po stronie serwera, a dokładnie serwera SQL lub samej bazy danych.

 

6 minut temu, Mirosław Amlicki napisał:

Przyznam że jestem księgowym a nie informatykiem, dlatego mylę pojęcia.

Nie rozumiem takiego postępowania - polecam zlecać takie prace jak zmiana serwera, modernizacja serwera, analiza problemów z działaniem programów InsERT komuś, kto ma o tym pojęcie i nie pierwszemu informatykowi tylko doświadczonemu serwisantowi programów InsERT.

 

Proszę odpowiedzieć na moje pytanie o serwer SQL lub od razu zlecić komuś analizę problemu w miejscu jego występowania.

 

9 minut temu, Mirosław Amlicki napisał:

Do przeinstalowania zmusiła nas wiadomość: " Od wersji 50(marzec 2024) nexo nie będzie działać z niewspieranymi Windowsami i SQL Serwerami."

Nie mogę się odnieść, gdyż nie podał Pan wersji posiadanych wersji systemu operacyjnego i serwera SQL, nie podał Pan też parametrów sprzętowych sprzętowych serwera, aby ocenić czy modernizacja starego sprzętu nie była stratą czasu i pieniędzy (nexo ma duże wymagania, zalecane jest korzystanie ze sprzętu nowszego niż spełniający oficjalne wymagania systemu Windows 11).

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...