Izabela Wojtyła 5 Napisano 7 Marca Udostępnij Napisano 7 Marca w Ustawienie treści rachunku Dobry wieczór, 1. czy jest możliwość skonfigurowania treści rachunku do umowy zlecenia tak, aby wyświetlała się na wydruku informacja, że prace zlecone wykonane były w okresie od 1 dnia miesiąca za który wypłacany jest rachunek do ostatniego dnia miesiąca za który jest wypłacany rachunek? Mam na myśli jakiś autotekst i jego konfigurację 2. Chciałabym również, aby na wydruku rachunku pojawiała się informacja o ilości przepracowanych godzin. Co i gdzie powinnam uzupełnić, a następnie jak zmienić treść rachunku aby program sam to zaciągał do wydruku? A może jest możliwość importu godzin przepracowanych z excela? P.s. Proszę o wyrozumiałość 🙂 jestem początkującym użytkownikiem. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 8 Marca Udostępnij Napisano 8 Marca w Ustawienie treści rachunku Gotowych takich autotekstów nie ma - można wykorzystać dwa autoteksty datowe typu parametr - przy drukowaniu program będzie pytał o ich wartości Taki autotekst jest dostępny w grupie autotekstów Ewidencja czasu pracy 12 godzin temu, Izabela Wojtyła napisał: A może jest możliwość importu godzin przepracowanych z excela? Do wydruku? Pewnie chodzi jednak o Ewidencję czasu pracy - Sferycznie się da na pewno - potrzebna jest do tego wiedza programistyczna i znajomość Sfery nexo - to wszystko pod warunkiem posiadania Gratyfikanta nexo PRO. Link to postu
Polecane posty