Skocz do zawartości

Ustawienie treści rachunku

Polecane posty

Dobry wieczór,

1. czy jest możliwość skonfigurowania treści rachunku do umowy zlecenia tak, aby wyświetlała się na wydruku informacja, że prace zlecone 

wykonane były w okresie od 1 dnia miesiąca za który wypłacany jest rachunek do ostatniego dnia miesiąca za który jest wypłacany rachunek? Mam na myśli jakiś autotekst i jego konfigurację

2. Chciałabym również, aby na wydruku rachunku pojawiała się informacja o ilości przepracowanych godzin. Co i gdzie powinnam uzupełnić, a następnie jak zmienić treść rachunku aby program sam to zaciągał do wydruku?

A może jest możliwość importu godzin przepracowanych z excela?

 

P.s. Proszę o wyrozumiałość 🙂 jestem początkującym użytkownikiem.

Link to postu
  1. Gotowych takich autotekstów nie ma - można wykorzystać dwa autoteksty datowe typu parametr - przy drukowaniu program będzie pytał o ich wartości
  2. Taki autotekst jest dostępny w grupie autotekstów Ewidencja czasu pracy
12 godzin temu, Izabela Wojtyła napisał:

A może jest możliwość importu godzin przepracowanych z excela?

Do wydruku?

Pewnie chodzi jednak o Ewidencję czasu pracy - Sferycznie się da na pewno - potrzebna jest do tego wiedza programistyczna i znajomość Sfery nexo - to wszystko pod warunkiem posiadania Gratyfikanta nexo PRO.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...