Skocz do zawartości

Zdublowani klienci w bazie klientów - program nie widzi zdublowanych zapisów


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Kacper Panek,

Polecane posty

Dzień dobry,

zauważyłam następującą rzecz w programie Rachmistrz Nexo - jeżeli w bazie klientów mam wprowadzonego przez przypadek 2x tego samego kontrahenta to jeżeli naniosę 1 dokument wybierając jednego klienta i później naniosę jeszcze raz ten sam dokument wybierając już tego drugiego zapisanego (pomimo, że to ten sam kontrahent, ten sam NIP) to program nie wyłapuje zdublowanego zapisu. Czy program mógłby sprawdzać "unikalność dokumentu" po NIP ? Albo może mogłaby być taka funkcjonalność, że nie dopiszemy jeszcze raz tego samego klienta jeżeli już go mamy ? Takie sytuacje się zdarzają po prostu z szybkości księgowania - wpisujemy NIP ale zanim Rachmistrz "przemieli" bazę to często klikamy już Insert bo myślimy, że go nie ma w bazie.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...