Marcin Gabryszak 0 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 w Aktualizacja danych w bazie biura - błąd Witam, od jakiegoś czasu w trakcie aktualizacji danych w bazie biura występuje ostrzeżenie przy jednym z klientów "Błąd aktualizacji identyfikatora Biura: Zgłoszono wyjątek typu 'InsERT.Mox.Security.LoginException'". Nie pomaga w Programie serwisowym "konserwacja bazy danych". Co dalej? Link to postu
Mateusz Biliński 0 Napisano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 w Aktualizacja danych w bazie biura - błąd Dzień dobry, będę wdzięczny za utworzenie kopii zapasowej bazy tego klienta i przesłanie jej do nas, zanim przystąpi Pan do próby naprawy problemu. Kolega z Działu Wsparcia odezwie się do Pana poprzez wiadomość prywatną w tej sprawie. Ułatwi nam to diagnozę przyczyny tego komunikatu. Proszę spróbować w Biurze nexo odłączyć temu klientowi bazę danych (KH -> wybór tego klienta -> Popraw -> widok Baza danych -> Wyczyść dane -> Zapisz). Następnie w kreatorze podłączania klientów (KC -> Istniejący klient biura) wybrać rzeczoną bazę i od razu przypisać odpowiedniego klienta (w kolumnie Klient biura), a następnie wykonać do końca kroki kreatora. Proszę również o informację, czy procedura naprawiła problem. Link to postu
Marcin Gabryszak 0 Napisano 5 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2017 w Aktualizacja danych w bazie biura - błąd Witam, procedura zakończona sukcesem. Bazę oczywiście podesłałem. Dziękuję za szybkie rozwiązanie problemu. Pozdrawiam... Link to postu
Mateusz Włudyka 1 Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 w Aktualizacja danych w bazie biura - błąd Po analizie bazy możemy stwierdzić, że brakuje w niej ukrytego użytkownika technicznego, używanego w komunikacji z Biurem nexo. Dość trudno się go pozbyć :), ale poza jawnym skasowaniem go z tabeli SQL-a przychodzi nam do głowy scenariusz, w którym: 1) został wykonany backup bazy klienta 2) baza została podłączona do Biura 3) backup został przywrócony z momentu punktu 1. W takich sytuacjach pomaga ponowne podłączenie albo też przełączenie trybu kontroli logowania w tryb ścisły (wtedy muszą się zgadzać loginy/hasła w bazach Biura i klienckich). Link to postu
Polecane posty