Jakub Wawrzeńczak 0 Napisano 19 Marca Udostępnij Napisano 19 Marca w Dobre praktyki w bazie asortymentu Witam, zwracam się z pytaniem do użytkowników jak i również do osób z InsERTu: Jakie macie dobre praktyki dot. dodawania nowych towarów do bazy asortymentu? Obecnie baza urosła do 15000 towarów i same grupy nie wystarczają. Podzielcie się swoimi sposobami na dbanie o porządek w bazie towarów. Osobiście korzystam z cech i grup (cechy tylko dla wybranych, głównych producentów towarów, którymi handluję, grupy dla wszystkich towarów). Korzystam z domyślnych symboli, być może warto byłoby się zainteresować nad zmianą nadawania symboli? Jakie są wasze przemyślenia? Link to postu
Maciej Ignatowicz 0 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Dobre praktyki w bazie asortymentu (edytowane) Ja powiem, jak to my robimy źle... Dodajemy na bieżąco każdą kartotekę. Firma istnieje 30 lat na rynku, mamy kilkudziesięciu dostawców, nie zawsze wszystko sprzedajemy z danego katalogu. Często oferta jest poszatkowana. Od miesiąca korzystam z ofert w Gestorze Nexo i widzę jak ułomnie mam to rozwiązane. Każda oferta to dodatkowa praca z dodawaniem kartotek ręcznie. Masz jakiś sposób jak to ogarnąć? Edytowane 25 Marca przez Maciej Ignatowicz Link to postu
Maciej Ignatowicz 0 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Dobre praktyki w bazie asortymentu (edytowane) ss Edytowane 25 Marca przez Maciej Ignatowicz błąd Link to postu
Maciej Ignatowicz 0 Napisano 25 Marca Udostępnij Napisano 25 Marca w Dobre praktyki w bazie asortymentu Ja powiem, jak to my robimy źle... Dodajemy na bieżąco każdą kartotekę. Firma istnieje 30 lat na rynku, mamy kilkudziesięciu dostawców, nie zawsze wszystko sprzedajemy z danego katalogu. Często oferta jest poszatkowana. Od miesiąca korzystam z ofert w Gestorze Nexo i widzę jak ułomnie mam to rozwiązane. Każda oferta to dodatkowa praca z dodawaniem kartotek ręcznie. Masz jakiś sposób jak to ogarnąć? Link to postu
Polecane posty