Skocz do zawartości

Dobre praktyki w bazie asortymentu

Polecane posty

Witam,
zwracam się z pytaniem do użytkowników jak i również do osób z InsERTu:
Jakie macie dobre praktyki dot. dodawania nowych towarów do bazy asortymentu? Obecnie baza urosła do 15000 towarów i same grupy nie wystarczają.
Podzielcie się swoimi sposobami na dbanie o porządek w bazie towarów. 
Osobiście korzystam z cech i grup (cechy tylko dla wybranych, głównych producentów towarów, którymi handluję, grupy dla wszystkich towarów).
Korzystam z domyślnych symboli, być może warto byłoby się zainteresować nad zmianą nadawania symboli?

Jakie są wasze przemyślenia? :)

Link to postu

Ja powiem, jak to my robimy źle... 

Dodajemy na bieżąco każdą kartotekę. 

Firma istnieje 30 lat na rynku, mamy kilkudziesięciu dostawców, nie zawsze wszystko sprzedajemy z danego katalogu. Często oferta jest poszatkowana. Od miesiąca korzystam z ofert w Gestorze Nexo i widzę jak ułomnie mam to rozwiązane. Każda oferta to dodatkowa praca z dodawaniem kartotek ręcznie. 

Masz jakiś sposób jak to ogarnąć? 

 

Edytowane przez Maciej Ignatowicz
Link to postu

Ja powiem, jak to my robimy źle... 

Dodajemy na bieżąco każdą kartotekę. 

Firma istnieje 30 lat na rynku, mamy kilkudziesięciu dostawców, nie zawsze wszystko sprzedajemy z danego katalogu. Często oferta jest poszatkowana. Od miesiąca korzystam z ofert w Gestorze Nexo i widzę jak ułomnie mam to rozwiązane. Każda oferta to dodatkowa praca z dodawaniem kartotek ręcznie. 

Masz jakiś sposób jak to ogarnąć? 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...