Skocz do zawartości

zarezerwuj.pl

Polecane posty

Założyłem testowe konto, aby sprawdzić przydatność aplikacji.

Niestety w kroku 5 na terminarzu wyrzucany jest błąd zapisu bez żadnych informacji co jest nie tak.

Próba cofnięcia się do kolejnych kroków także wyrzuca błąd zapisu. To da się obejść - ale nie można zakończyć tworzenia terminarza i nie ma żadnej informacji dlaczego...

 

image.thumb.png.6fd3e93d34b2ee9ae8a8ec8f7bdc9b60.png

Link to postu
15 godzin temu, Dariusz Grek napisał:

Założyłem testowe konto, aby sprawdzić przydatność aplikacji.

Niestety w kroku 5 na terminarzu wyrzucany jest błąd zapisu bez żadnych informacji co jest nie tak.

Próba cofnięcia się do kolejnych kroków także wyrzuca błąd zapisu. To da się obejść - ale nie można zakończyć tworzenia terminarza i nie ma żadnej informacji dlaczego...

 

image.thumb.png.6fd3e93d34b2ee9ae8a8ec8f7bdc9b60.png

Dzień dobry, dziękuję za informację - jesteśmy świadomi sytuacji i zespół jest w trakcie wdrażania poprawki, po której będą widoczne informacje czego dotyczy błąd. Wnioskując z załączonego przez Pana zrzutu ekranu, myślę, że w tym przypadku, powinien zmienić Pan "Typ terminarza" na Dobowy/Dzienny, ponieważ usługi, które wcześniej Pan skonfigurował, powinny być tego samego typu.
image.png.8746778dfa71033b0899d518f51277a4.png

Do terminarza wydarzeniowego można przypiąć zasoby, do których przypisane są usługi godzinowe. Przesyłam także poradnik, w którym krok po kroku prowadzimy użytkownika jak skonfigurować terminarz do obsługi rezerwacji pokojów: https://tutoriale.insert.com.pl/zarezerwuj-pl/jak-obsluzyc-rezerwacje-pokoi-hotelowych-apartamentow-w-aplikacji-zarezerwuj-pl/

Chętnie pomożemy przy konfiguracji systemu oraz odpowiemy na ewentualne pytania - w razie potrzeby, zapraszam do kontaktu mailowo pod adres opieka@zarezerwuj.pl lub telefonicznie pod numerem 509138069.

Edytowane przez Mateusz Michel
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...